اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

حفر پیچیده‌ترین تونل جاده خرم‌آباد- پلدختر توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء

سرپرست کارگاه قطعه اول جاده پلدختر به خرم‌آباد گفت: با وجود تمامی مشکلات مالی پروژه نیروه‌های قرارگاه توانستند طی روزهای گذشته تونل شماره یک جاده پلدختر به خرم‌آباد را که بیش از 400 متر طول دارد و سخت‌ترین بخش این جاده است را تکمیل کنند.

حفر پیچیده‌ترین تونل جاده خرم‌آباد- پلدختر توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء

علی سپهوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء از اولین روزهای وقوع سیل در شهرستان پلدختر برای کمک به مردم این شهر در مناطق سیل زده حضور پیدا کرد و فعالیت‌های عمرانی خود را آغاز کرد.

 

وی با بیان اینکه پس از سیل در راستای جلوگیری از آسیب‌هایی که به مسیر جاده پلدختر وارد شد یک جاده جدید و ایمن برای این مسیر طراحی شد، افزود: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء مسئول اجرای قطعه اول این پروژه بوده که طول آن بیش از ۱۴/۵ کیلومتر است و در مسیر آن چندین تونل قرار دارد.

 

 

سرپرست کارگاه قطعه اول جاده پلدختر به خرم‌آباد بیان کرد: قرارگاه خاتم فعالیت خود را از شهریور سال گذشته آغاز کرده است و بر اساس برآوردها بایستی ظرف 36 ماه آینده پروژه را تکمیل کند، اما با وجود تمامی مشکلات مالی پروژه امروز نیروه‌های قرارگاه توانستند تونل شماره یک که بیش از 400 متر طول دارد و سخت‌ترین بخش فاز اول این جاده است را تکمیل کنند.

سپهوند در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: با تکمیل شدن این تونل با سرعت هر چه بیشتر سایر قسمت‌های قطعه اول جاده پلدختر به خرم‌آباد را تکمیل خواهیم کرد.

انتهای پیام/85020

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول