اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

طرح‌های آبخیزداری در بخش‌های تابعه خرم‌آباد و چگنی اجرا شود

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس گفت: مطالعه و اجرای طرح های آبخیزداری در بخش های تابع خرم‌آباد و چگنی انجام شود.

طرح‌های آبخیزداری در بخش‌های تابعه خرم‌آباد و چگنی اجرا شود

به گزارش برگزاری فارس از خرم‌آباد، به نقل از خانه ملت، مهرداد ویسکرمی با اشاره به دیدار با معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور گفت: این دیدار به منظور پیگیری مشکلات آبخیزداری حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی پس از برگزاری جلساتی با مدیران منابع طبیعی استان لرستان و مراجعات مردمی در مورد مشکلات آبخیزداری حوزه انتخابیه صورت گرفت.

وی ضمن تشکر از زحمات این سازمان در اجرای پروژه‌های قابل توجه در حیطه آبخیزداری استان لرستان، ادامه داد: مشکلات آبخیزداری حوزه انتخابیه به صورت مکتوب به ایشان تحویل داده شده و خواهان ایجاد عدالت در توزیع طرح های مزبور در نامه شدم.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالعه و اجرای طرح‌های آبخیزداری در بخش‌های تابع حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی از مطالبات مردم شریف منطقه بود که مورد موافقت رئیس سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه دکتر منصور دستور مطالعه و اجرای طرح آبخیزداری در مناطق یاد شده را صادر نمود که امید است در آینده‌ای نزدیک موارد درخواست شده اجرایی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول