اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افتتاح یک شرکت و چند طرح توسعه صنعتی توسط وزیر صمت در کاشان

وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل چند طرح صنعتی را افتتاح کرد.

افتتاح یک شرکت و چند طرح توسعه صنعتی توسط وزیر صمت در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت ظهر امروز در ادامه سفر یک روزه به منطقه کاشان، کارخانه پایا کربن اکسیر بین‌الملل در شهرک صنعتی امیرکبیر را افتتاح کرد. این کارخانه با ۸۰ میلیارد تومان حجم سرمایه ثابت و ایجاد اشتغال برای ۴۰ نفر، محصول خمیر الکترود را تولید می‌کند.

طرح توسعه شرکت درین گلاب آدونیس نیز که امروز با حضور رزم‌حسینی افتتاح شد با ۳۰ میلیارد تومان حجم سرمایه ثابت، برای ۶۰ نفر در شهرک صنعتی امیر کبیر ایجاد اشتغال کرده است.

همچنین وزیر صمت افزون بر بازدید از چند شرکت صنعتی، تفاهم‌نامه مسؤولیت‌های اجتماعی این وزارتخانه را با سه شرکت‌ سایپا سیتروئن، فولاد امیرکبیر کاشان و شرکت فولاد کویر در آران و بیدگل در راستای توانمندسازی روستاییان و ایجاد اشتغال در بخش حاشیه شهرها امضا کرد.

اجرای طرح توسعه شرکت فرش ماشینی اطلس ریس با ۴۰۰ میلیارد تومان حجم سرمایه ثابت و اشتغال‌زایی ۲۵۰ نفر، رونمایی از محصولات شرکت تمدن فرش(پشمی و بزرگ) با حجم سرمایه ثابت ۳۰۰ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی برای ۱۵۰ نفر در شهرک صنعتی صباحی بیدگلی از دیگر برنامه‌های حضور وزیر صمت در کاشان بود.

بازدید، کلنگ‌زنی و امضای تفاهم‌نامه مثلث اقتصادی مسؤولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد سپید فراب کویر آران و بیدگل، کلنگ‌زنی طرح فولاد آلیاژی، کلاف آلیاژی و کلنگ‌زنی بزرگترین اصل خانه پساپ فولاد ایران و رونمایی از محصولات جدید فولادی برای نخستین بار در ایران با حجم سرمایه ثابت ۱۳ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۶۵۰ نفر و تولید انواع میلگرد نیز از دیگر برنامه‌های رزم‌حسینی در منطقه کاشان است.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول