اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

خدادی: مذاکره با وزارت بهداشت برای واکسیناسیون خبرنگاران درگیر انتخابات/ تعداد مشخص نشده است

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طی مذاکراتی که با وزارت بهداشت داشته ایم، در تلاشیم تا بتوانیم به خبرنگارانی که درگیر پروسه انتخابات هستند واکسن کرونا بزنیم.

خدادی: مذاکره با وزارت بهداشت برای واکسیناسیون خبرنگاران درگیر انتخابات/ تعداد مشخص نشده است

محمد خدادی در گفت وگو با خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس درباره واکسیناسیون خبرنگارانی که درگیر انتخابات خواهند بود، گفت: صداوسیما 3 هزار واکسن کرونا به این منظور دریافت کرده و ما در حال مذاکره با وزارت بهداشت برای واکسیناسیون خبرنگاران درگیر انتخابات هستیم.

وی ادامه داد: بناست وزارت بهداشت تعدادی واکسن را هم به ما بدهد که در صورت دریافت سریع کار واکسیناسیون خبرنگاران را آغاز خواهیم کرد. البته تاکید می کنم که آمار جامعه خبرنگاری بسیار بالاست و ما فقط به کسانی که درگیر انتخابات هستند، واکسن را ارائه خواهیم داد.

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد اظهارداشت: شب گذشته نیز با آقای کیانوش جهانپور مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت گفت وگویی داشتیم و بنا شد که به محض مشخص شدن تعداد واکسن ارائه شده، کار را آغاز کنیم.

خدادی گفت: البته این موضوع کار بسیار سختی است و در سراسر کشور باید انجام بشود. همه این افراد باید احراز شوند و تعداد مشخص شود و باید ببینیم که برای این تعداد واکسن در اختیار ما قرار خواهد گرفت یا خیر.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول