اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نماینده جنبش حماس: مقاومت تا رفع اشغالگری از پای نمی‌نشیند

همایش نغمه‌های آزادی فلسطین با همکاری موسسه فرهنگی اجتماعی الاقصی برای حمایت از مردم سرزمین قدس شریف، با حضور نماینده جنبش حماس در ایران و دبیر اتحادیه بین‌المللی امت واحده در بندرعباس برگزار شد.

نماینده جنبش حماس: مقاومت تا رفع اشغالگری از پای نمی‌نشیند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، خالد القدومی نماینده جنبش حماس در ایران گفت: رژیم صهیونیستی مجبور به پذیرش شکست و اعلام آتش بس یک طرفه شد که این نشان از عزت و توانمندی محور مقاومت دارد.

خالد القدومی در همایش بازخوانی آرمان فلسطین در انقلاب اسلامی افزود: مقاومت تصمیم خود را گرفته و عزم خود را جذب کرده که تا زمان اشغالگری از پای ننشیند.

 

وی خطاب به ایرانیان تاکید کرد: خود را آماده کنید تا با یاری خداوند، به زودی به فلسطین سفر کنید و در کنار همدیگر نماز پیروزی را در مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان و معراجگاه نبی اکرم(ص) برگزار کنیم.

نماینده جنبش حماس در ایران بیان داشت: مواضع جمهوری اسلامی ایران که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان شد، مایه مباهات است که فرمودند پیروزی در راه است و از ایشان تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

القدومی همچنین خاطرنشان کرد: مقاومت فلسطین اعلام کرده که اگر رژیم کودک کش صهیونیستی دوباره تجاوز داشته باشد با پاسخ محکم مقاومت مواجه خواهد شد.

وی اظهار داشت: مقاومت فلسطین نشان داد که آماده پشتیبانی و دفاع از مردم فلسطین و مسجد الاقصی است.

 

دبیر اتحادیه بین‌المللی امت واحده نیز در این همایش عنوان کرد: ملت ایران امروزه به نقطه ای رسیده است که خود را مقتدر در خاورمیانه می‌داند و با ابرقدرت ها مقایسه می‌کند.

 

وی یادآور شد: دشمنان در همه زمینه ها دارند کار می‌کنند و در فضای مجازی کانال های زیادی برای نابودی مسلمانان راه انداخته اند.

 

کمیلی اظهار داشت: امیدوارم به حق خون شهدا به حاج قاسم بتوانیم اراده خود را در راه مبارزه با دشمنان قوی‌تر کنیم.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول