اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

درخواست استاندار از بنیاد مسکن برای افزایش ماشین آلات آواربرداری

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای ادامه روند بازسازی روستاها از رئیس بنیاد مسکن کشور خواسته ایم که ماشین الات آواربرداری بیشتر شوند که در این زمینه هم اقدامات مناسب صورت گرفته است.

درخواست استاندار از بنیاد مسکن برای افزایش ماشین آلات آواربرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حسین کلانتری امروز در نشست ستاد بازسازی سی‌سخت اظهار داشت: بهبود فعالیت و سرعت بخشی بانک ها در روند عقد قرارداد برای ارائه تسهیلات در شهر زلزله زده سی سخت ضروری است.

نماینده عالی دولت در استان  با   اشاره به همکاری  و همراهی  بانکها  در زلزله سی سخت  خاطرنشان کرد بانک های عامل  در تزریق منابع  و تشکیل  پرونده  با دستورالعمل خوب عمل کرده و قابل تقدیر و تشکر است.

کلانتری  تصریح کرد : انتظار ما از  بانکها بخصوص بانک ملی  که سقف را افزایش  که هم سرعت کار بیشتر بشود و هم ظرفیت  جذب استان و نفرات تسهیل شود.

وی به موضوع بازسازی شهر سی سخت اشاره کرد و گفت: ضمن تشکر از بانکها که هم پای کار هستند و عملکرد آنها قابل قبول  است و منتظر مراجعه متقاضیان هستند میانگین عملکرد بانک‌ها تا الان بانک ملی و بانک صادرات و بانک مسکن  بیشترین و بهترین عملکرد را داشتند و بانک ضعیفی در این خصوص نداریم و عملکرد همه قابل قبول است و از همه بانکهای استان تشکر می‌کنیم.

وی افزود: بانک‌های ملی و صادرات و مسکن توانستند در این فاصله  افزایش میزان عملکرد در عقد قرارداد و پرداخت‌ها را داشته باشند.

کلانتری در ا دامه گفت: فرماندار سی سخت  با برنامه‌ریزی در شهرستان با بانکهایی که با مشکل عدم مراجعه  افراد معرفی شده مواجه هستند از همه ظرفیتهای موجود در شهرستان  از بنیاد مسکن و فرمانداری کمک بگیرند.

وی افزود: مشوق‌هایی که دولت داده مشروط به جذب این اعتبارات و سرعت در انجام ساخت و ساز است و از مردم سی سخت می خواهیم که نسبت به تکمیل و تشکیل پرونده های خود هر چه سریعتر اقدام کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارها از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما خطاب به مردم سی سخت  عاجزانه  اعلام کردیم که سریعا جهت تکمیل پرونده  مراجعه  کند وگرفتن مشوق ها و کمک های ویژه دولت نیازمند عقد قرارداد مردم و تشکیل پرونده ها و سرعت بخشیدن به ساخت و سازهاست.

وی گفت: میانگین عملکرد عقد قراردادها در حوزه شهری  ۷۲ درصد است و در مناطق روستایی هم قابل قبول است و البته هم بانکها و هم دستگاههای مرتبط با بازسازی از همه تلاش خود برای تشویق مردم استفاده کنند.

کلانتری اضافه کرد:برای ادامه روند بازسازی روستاها از رئیس بنیاد مسکن کشور خواسته ایم که ماشین الات آواربرداری بیشتر شوند که در این زمینه هم اقدامات مناسب صورت گرفته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ارسال کمک های شهرداری تهران به ویژه ارسال ماشین آلات تقدیر کرد و گفت: این شهرداری ۵ دستگاه  ماشین‌آلات سنگین در اختیار شهر سی سخت قرار داد که باید به صورت ویژه از حناچی شهردار کلان شهر تهران تقدیر کرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول