اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

چاپ یک مجموعه داستان در حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد

با حمایت حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد کتاب مجموعه داستان کوتاه با عنوان آستین بالابزنگردآوری و به چاپ رسید.

چاپ یک مجموعه داستان در حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شریف اسلامی از چاپ  این مجموعه داستانی کوتاه خبر داد و گفت: کتاب شامل 12 داستان کوتاه از نویسندگان استان با موضوع جلوه‌های مختلف فرهنگ بومی و آداب و رسوم مردم استان است.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد افزود: مجموعه داستان «آستین بالا بزن» با حمایت حوزه هنری، توسط انتشارات آنا پناه در تیراژ500 جلد و قطع رقعی در اردیبهشت ماه امسال چاپ و روانه بازار نشر شد.

اسلامی تصریح: حسن بهرامی، رضا گشتاسب، رضا شریعتی، نرگس رضایی، سید اکبر سلیمانی، ماشاءالله افسر، فرهاد کوه پیما، امین بالین، زینب امیدی و نجمه آرام بن نویسندگانی هستند که آثارشان در این مجموعه به چاپ رسیده است.

رئیس حوزه هنری استان به عناوین داستان‌های کوتاه چاپ شده هم اشاره کرد و گفت: آستین بالا بزن، پر از گل خشخاش، گفت باد است می پیچد به شاخ و برگ بلوط، دعوت، خواهرانه، گوساله ی گلماه، مرگ با طعم پلنگ، ماه جان به پسرت چیزی نمی‌گویی؟، این شهر کوچک، خرس، ایستاده در رنج و دفتر جلد قهوه ای، عنوانهای داستانهایی هستند که در این مجموعه گردآوری شده‌اند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول