اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تدوین سند حمایت و رفع موانع تولید در لرستان

رئیس اتاق بازرگانی لرستان گفت: سند میان مدت و بلندمدت برای حمایت از تولید و رفع موانع از سال گذشته تدوین و موانع مختلف شناسایی شده است و در سطح ملی با محوریت‌های مختلف موضوعات دسته بندی شده و تلاش برای ما مانع زدایی‌ها ادامه دارد.

تدوین سند حمایت و رفع موانع تولید در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین سلاحورزی امروز در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در سالن جلسات اتاق بازرگانی اظهار داشت: برای تاکید بر شعار سال مبنی بر حمایت از تولید باید حمایت از واحدهای تولیدی در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: خوشبختانه از چندین روش سعی شده که به موضوعات حمایت از تولید و رفع موانع پرداخته شود که در جلسات مختلف تحت عنوان ستاد تسهیل تصمیمات خوبی گرفته شده است.

رئیس اتاق بازرگانی لرستان گفت: در اتاق بازرگانی لرستان سند میان مدت و بلندمدت برای حمایت از تولید و رفع موانع از سال گذشته تدوین و موانع مختلف شناسایی شده است و در سطح ملی با محوریت های مختلف موضوعات دسته بندی شده و تلاش برای ما مانع زدایی ها ادامه دارد.

نایب رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران بیان کرد: قرار بر این شد برخی از مجوزها برای مانع زدایی‌ها حذف شود و متقاضی متعهد شود که دستورالعمل‌ها را رعایت کرده تا مشکلات در این راستا برای حمایت از تولید برطرف شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول