اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

مراسم قرعه کشی لیگ پاورلیفتینگ برگزار شد+عکس

مراسم قرعه‌کشی اولین دوره لیگ پاورلیفتینگ باشگاههای کشور برگزار شد.

مراسم قرعه کشی لیگ پاورلیفتینگ برگزار شد+عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مراسم قرعه‌کشی اولین دوره لیگ پاورلیفتینگ با حضور مسئولان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و نمایندگان باشگاهها، امروز (پنجشنبه 30 اردیبهشت ماه) برگزار شد.

در این مراسم که با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس، حسن کرباسی دبیر و فرشید سلطانی رئیس سازمان تیم‌های ملی و دیگر مسوولان فدراسیون برگزار شد، تعدادی از پیشکسوتان و قهرمانان پاورلیفتینگ از جمله مهدی فاطمی قهرمان سابق پاورلیفتینگ کشور حضور داشتند.

 همچنین ابوالفضل قناعتی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران، معین الدینی مشاور فراکسیون ورزش مجلس، بنی تمیم مدیرکل توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش دیگر نفراتی بودند که مراسم را از نزدیک مشاهده کردند.

در این مراسم ابتدا کلیپیی از تاریخچه پاورلیفتینگ در ایران و ثبت قرارداد تیم‌ها در سازمان لیگ پخش شد و آن گاه در کلیپی یاد و خاطره مرحوم حبیب الله عایل پدر پاورلیفتینگ ایران گرامی داشته شد و از فرزندان وی هم تجلیل به عمل آمد.

در گروه اول 5 تیم‌ هیات استان کرمانشاه، دریاچه ارومیه، هیأت استان خراسان رضوی،  استحکام سازه شانی بابلسر و هیات فارس حاضر هستند.

4 تیم بهمن اسپرت، ملی حفاری ایران، نیروی زمینی ارتش و هیات استان چهار محال و بختیاری در گروه دوم قرار گرفتند.

مسابقات در دو مرحله رفت و برگشت به صورت متمرکز برگزار و دو تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند. رقابتهای مرحله رفت 10 و 11 خرداد ماه در بابلسر برگزار می‌شود.

میزبان دور برگشت به احتمال فراوان شهر مشهد است، بدین شکل که 19 خردادماه تیم ها وارد خواهند شد و 20 و 21 خرداد مسابقات برگزار می شود.

بعد از مشخص شدن 4 تیم صعود کننده به مرحله نهایی تیم ها روز 3 تیر به ارومیه وارد می شوند و 4 تیر هم رقابت خود  را برای کسب مقام های اول تا چهارم انجام می دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول