اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

خط و ربط| «تارا» در انتظار نامزدها/ از تجربه جدید محسن هاشمی تا حاشیه‌ای از جنس شایعه فیلترینگ

شماره سوم بسته انتخاباتی «خط و ربط» از کاندیداتوئیت‌ ها تا یک خط از خط و ربط‌‌های نامزدها را پوشش می‌دهد. شایعه‌های انتخاباتی و اظهارات فعالان سیاسی نیز از دیگر بخش‌های جذاب این بسته است.

خط و ربط| «تارا» در انتظار نامزدها/ از تجربه جدید محسن هاشمی تا حاشیه‌ای از جنس شایعه فیلترینگ

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس: با وجود اینکه صبح امروز با خبر شوکه کننده اعتراف پدر بابک خرمدین به قتل دختر و دامادش آغاز شد اما رسانه‌ها کم خبر انتخاباتی نداشتند. مثل اینکه کدخدایی اعلام کرد که شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها به جمع‌بندی نرسید و باید از فرصت 5 روز دوم برای تعیین تکلیف صلاحیت‌ها استفاده کنیم.

شماره سوم خط و ربط که حاوی اخبار انتخاباتی چهارشنبه است رو در ادامه با هم می‌بینیم.

یک خط از خط و ربط نامزدها

زهرا شجاعی تأکید می‌کنه که: صلاحیت را در وجود خودش دیده که پا به عرصه انتخابات گذاشته. او گفته:  قطعا در برابر رد صلاحیت توضیح می‌خواهیم؛ آیا تابعیت ایرانی نداشتم؟ یا سابقه مدیریتی؟

تجربه جدید محسن هاشمی

محسن هاشمی معتقده ما نیاز مبرم به رشد اقتصادی هشت درصد و کاهش تورم به حدود 12 درصد داریم. او گفته: با تجربه‌کردن تردید در دو راهی حضور و عافیت، گوشه‌ای از فشاری را که آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در ایام منتهی به ثبت‌نام در انتخابات سال 1392 تحمل می‌کرد، چشیدم.

به خاطر مجلس دهم رأی خوبی دارم

محمود صادقی باور داره که با توجه به عملکردش در مجلس دهم رأی خوبی خواهد داشت، او امروز گفته: ستاد را تشکیل دادیم و رئیس ستاد تعیین شده و تقسیم وظایف انجام شده است؛ ممکن است طی روزهای آتی این اخبار را اعلام کنیم.

سبد رأی خسته و ناراضی

رامین مهمانپرست هم بر عدم ائلاف تأکید کرده. او معتقده سبد رای او همه مردمی هستند که از جناح‌بازیها خسته شده‌اند همچنین مردمی که کشورشان را دوست دارند ولی ناراضی هستند.

اختیار نداری نامزد نشو!

قاضی‌زاده هاشمی هم گفته: کسی که می داند اختیار کافی ندارد نباید نامزد شود. کسانی که می گویند اختیار نداریم و دوباره کاندید می شوند چرا وارد می شوند؟ اینها خائنین به ملت هستند و نقش اپوزیسیون را دارند. هدف آنها این است که از درون مخالفت کنند.

فریدون عباسی هم یادی از پایان دولت دهم و آغاز دولت یازدهم کرده و گفته که کاری که اصلا‌ح‌طلب‌ها بعد از تشکیل دولت انجام دادند بدتر از رژیم صهیونیستی بود.
 

 

کاندیدا توئیت| از تغییر نسل مدیریتی تا معاونین 40 ساله
 

 

 

 

 

 

 

 

پزشکیان هم در صفحه اینستاگرام عکس دیدار خود با سید حسن خمینی را منتشر کرده.

محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای نزدیک به جریان اصلاح‌طلب درباره پزشکیان گفته: این ظرفیت در آقای پزشکیان وجود دارد که حتی اگر مجموعه اصلاح‌طلبان به آقای جهانگیری رسیدند، ایشان کار خودش را انجام دهد و در انتخابات حاضر شود.

مرعشی البته معتقده که اولویت اصلاح‌طلبان حمایت از یک شخصیت اصلاح‌طلب است. او تلویحا از نظریه تأثیر تأیید صلاحیت‌ها بر مشاکت مردم عبور کرده و گفته که عدم میل به مشارکت ریشه در ناکارآمدی دولت‌ها داره.

«تارا» در انتظار نامزدها

امروز عکس چند دستگاه خودرو ملی تارا در پارکینگ اداره کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما رسانه‌ای شد. این خودروها که قراره با اونها بخشی از تشریفات مناظره‌های انتخاباتی انجام بشه گمانه‌زنی‌ها درباره تعداد نهایی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به اوج رساند.


البته امروز کدخدایی باز هم درباره شایعات توئیت زده که: توی بازار داغ شایعات عده‌ای هم با تهدید شورای نگهبان سعی می‌کنند دمی خوش باشند!

گذشته از خودروهای تشریفات امروز روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد مجری‌های احتمالی مناظره‌ها رو معرفی کرد؛ «رضا پورحسین، مرتضی حیدری، رضا رشیدپور، المیرا شرفی‌مقدم و محمدرضا شهیدی‌فر».

آرمان ملی دیگر روزنامه اصلاح‌طلب اما به مسئله اختیار رئیس جمهور پرداخته و نوشته: پیام ثبت‌نام حداکثری کاندیداها اینه که رئیس جمهور از اختیار کافی داره و با تکیه بر قانون می‌تونه مشکلات را از بین ببره.

حاشیه‌ای از جنس شایعه فیلترینگ

حاشیه دیگه امروز جنس شایعه داشت؛ آنهم برای سید ابراهیم رئیسی؛ حوالی ظهر امروز خبری مخابره شد که قوه قضائیه دستور فیلترینگ اینستاگرام را صادر کرده که رسانه دستگاه قضا بلافاصله خبر زد که: پیشتر نامه‌ای از سوی جواد جاویدنیا یکی از معاونین قضایی رییس کل دادگستری استان تهران، در مورد فیلترینگ اینستاگرام صادر شده بود که بلافاصله در همان ساعات اولیه از سوی محمد جواد حشمتی رئیس دادگستری استان تهران بلااثر شده.

تقاطع زمانی جالب این خبر با اظهارات خاص امروز رئیس جمهور روحانی درباره فیلترینگ و حتی تیتر روزنامه همشهری با عنوان «فیلترینگ؛ موضوع داغ انتخابات» از نکات خاص اخبار انتخابات امروز بود.
 


روحانی در جلسه هیئت دولت پیش از انتشار شایعه فیلترینگ اینستاگرام از سوی قوه قضائیه گفته بود که: نمی‌شود الان فضای مجازی خوب باشد بعد از انتخابات فیلتر کنیم.

 


دولتی که خودش با فحش شروع به کار کرد!

نکته آخر اینکه رئیس دفتر رئیس جمهوری تأکید کرده که دولت هیچ نماینده‌ای در انتخابات نداره و هنوز همتی و شریعتمداری از دولت درخواست مرخصی نکردند. او درباره نحوه تبلیغات هم گفته: نامزدها بدانند در انتخابات تهمت زدن، سیاه‌نمایی و متهم کردن دولت و رقیب برای کسب رای بیشتر، درست نیست. توصیه‌ای که در سخنان امروز روحانی هم بود.

قاضی زاده هاشمی در باره این توصیه گفته: اینکه آقای روحانی گفتند کاندیداها فحش بهم ندهند، دستشان درد نکند. حرف ایشان درست است اما مردم حرفشان را باور نمی کنند چراکه در آخر دولتی این حرف را می زنند که با فحش دادن آغاز کردند. برگردید به سال ۹۶ حرف های ایشان در مناظره ها ببینید آیا شایسته رئیس جمهور کشور بود که به آن شکل صحبت کنند؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول