اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مسلمان: انصاف نیست حق سایپا پایمال شود/ امیدوارم عدالت محوری مخدوش نشود

کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: انصاف نیست حق ما با قضاوت‌های اشتباه و ناداوری‌ها پایمال شود.

مسلمان: انصاف نیست حق سایپا پایمال شود/ امیدوارم عدالت محوری مخدوش نشود

محسن مسلمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اتفاقات بازی‌های اخیر سایپا اظهار داشت: به عنوان یک بازیکن از تیم خوش سابقه سایپا که ید طولایی در پرورش و معرفی بازیکنان آینده دار به فوتبال کشور دارد، از فدراسیون توقع دارم با رعایت عدالت، حق را به حقدار برساند. 

وی ادامه داد: سایپا جدا با حضور پررنگ در لیگ برتر و فعالیت موثر در لیگ های پایه، همه ساله بازیکنان توانمندی را به فوتبال کشورمان معرفی می کند و واقعا به گردن آن حق دارد. انصاف نیست سایپا اینگونه با قضاوت های اشتباه و ناداوری ها از کسب امتیاز غافل بماند و حقش پایمال شود. 

هافبک تیم سایپا ادامه داد: در بازی‌های اخیر هر بار یک اشتباه داوری باعث نتیجه نگرفتن ما شده است‌. اوج این قضاوت های نادرست در دیدار مقابل پیکان با گرفتن یک پنالتی عجیب و غریب به ضرر ما و تعویض ششم حریف صورت گرفت. 

مسلمان تصریح کرد: امیدواریم حضور بازیکن غیر مجاز در دیدار سایپا مقابل پیکان مورد بررسی دقیق قرار گیرد و با پیروی از قوانین بین المللی، مانند بازی 4 ماه قبل لیگ ایتالیا بین تیم‌های رم و اسپتزیا، نتیجه پیروزی بازی سایپا مقابل پیکان برای تیم ما ثبت شود تا عدالت محوری فوتبال مخدوش نشود.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول