اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دروغ‌پراکنی شبکه سعودی علیه مقاومت فلسطین؛ وزارت داخلی غزه تکذیب کرد

وزارت داخلی غزه خبر ضد مقاومتی اخیر شبکه «العربیه» را در بحبوحه جنگ غزه تکذیب کرد و افزود، این شبکه در راستای دستورکارهای رژیم اشغالگر کار می‌کند.

دروغ‌پراکنی شبکه سعودی علیه مقاومت فلسطین؛ وزارت داخلی غزه تکذیب کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه سعودی «العربیه» در خبری مدعی شده بود، با ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و هدف گرفتن منازل سران حماس و غیره، خانواده‌های این افراد غزه را ترک و به مصر رفته‌اند.

بر اساس گزارش «قدس پرس»، در پی این موضوع،  وزارت داخلی غزه شایعات مغرضانه شبکه العربیه علیه ملت فلسطین و مقاومت آن را تکذیب کرد.

«ایاد البزم» سخنگوی وزارت داخلی غزه گفت: تأکید می‌کنیم که شبکه العربیه همچنان در حال ایفای نقشی مشکوک است، این شبکه بر اساس دستورکارهایی در موازات با دستورکارهای رژیم اشغالگر اسرائیل و دستگاه‌های اطلاعاتی‌اش برای هدف گرفتن ملت و مقاومت ما کار می‌کند.

البزم افزود، تمام روزنامه‌نگاران و سازمان‌های رسانه‌ای در غزه باید بر سر تصمیم خود برای عدم همکاری با این شبکه باقی بمانند.

وی از شخصیت‌ها، نویسندگان و تحلیلگران نیز خواست شبکه العربیه را تحریم کنند و به خاطر توهین این شبکه به ملت فلسطین و مقاومت آن با العربیه همکاری نکنند.

دور جدید درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از دوشنبه هفته گذشته (۲۰ اردیبهشت) آغاز شد، زمانی که ضرب الاجل مقاومت به رژیم صهیونیستی مبنی بر لزوم پایان تجاوزها در قدس و مسجدالاقصی به پایان رسید.

تاکنون بیش از سه هزار موشک و راکت به سمت فلسطنین اشغالی شلیک شده و ضعف گنبد آهنین در رهگیری و انهدام راکت‌های مقاومت فلسطین  باعث خسارات مالی و جانی زیادی در شهرها و شهرک‌های صهیونیست‌نشین شده است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول