اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فرمانده سپاه در میدان امام حسین(ع) سخنرانی می‌کند/ جزئیات تجمع مردم تهران

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تجمع مردم انقلابی و همیشه در صحنه تهران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیستها امروز از ساعت ۱۷ در میدان امام حسین(ع) با سخنرانی سردار سلامی فرمانده سپاه برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه در میدان امام حسین(ع) سخنرانی می‌کند/ جزئیات تجمع مردم تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شرایطی که نفرت و انزجار از صهیونیست‌های خون آشام سراسر جهان را فرا گرفته، وظیفه هر مسلمان و آزاده‌ای است که فریاد دفاع از مظلوم را سر داده و بر سر ظالم فریاد بزند.

وی گفت: دفاع از فلسطین همواره از اولویت‌های انقلاب بوده و تا نابودی رژیم غاصب اسرائیل، اولویت انقلاب خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: ضمن تقدیر از مسئولان محترم استان که با توجه به شرایط حساس موجود برگزاری این تجمع را ضرورت تشخیص دادند، عنوان کرد: مردم عزیز با رعایت دستورات بهداشتی و فواصل اجتماعی در این تجمع حضور خواهند یافت و با ملت مظلوم فلسطین اظهار همدردی خواهند کرد.

حجت الاسلام محمودی تشریح کرد: در این مراسم ضمن اجرای سرود و مداحی توسط مداح اهل بیت(ع) آقای سعید حدادیان، نمایندگان جبهه مقاومت حضور خواهند داشت و از سخنرانی سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استفاده می‌کنیم.

وی از مردم تهران خواست با در دست داشتن پرچم فلسطین، دست نوشته‌ها و تبلیغات مناسب پیام خود را به وسیله رسانه‌ها به دنیا مخابره کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول