اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

قرارگاه‌ جهادی شهید «سلیم قنبری» جهت رفع موانع حقوقی تولید در کرمانشاه تشکیل شد

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه، از تشکیل قرارگاه‌های شهید سلیم قنبری در سراسر استان با سه مأموریت گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیم قنبری، حمایت و پشتیبانی از تولید و رفع موانع حقوقی تولید، خدمت جهادی و مؤمنانه خبر داد.

قرارگاه‌ جهادی شهید «سلیم قنبری» جهت رفع موانع حقوقی تولید در کرمانشاه تشکیل شد

رسول بهرامی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کرمانشاه، از تشکیل قرارگاه‌های شهید سلیم قنبری در سراسر استان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه قاضی و حقوقدان بسیجی کرمانشاهی شهید سلیم قنبری به عنوان شهید شاخص کشوری سازمان بسیج حقوقدانان انتخاب شدند، لذا براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با توسلی‌زاده رئیس کل دادگستری استان و سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، نهادهای حقوقی و قضایی سراسر استان و همچنین شهرستان‌ها و رده‌های سازمان بسیج حقوقدانان سراسر استان کرمانشاه، قرارگاه‌های شهید سلیم قنبری در سراسر استان تشکیل شد.

وی در توضیح مأموریت‌های تعریف شده برای قرارگاه‌های شهید سلیم قنبری استان، اضافه کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیم قنبری، حمایت و پشتیبانی از تولید و رفع موانع حقوقی تولید، خدمت جهادی و مؤمنانه به مردم سه مأموریت تعریف شده در سال ۱۴۰۰ برای این قرارگاه‌ها است.

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این قرارگاه مسؤولان و مدیران کل نهادهای حقوقی، قضایی، فرهنگی و اجتماعی حضور دارند.

وی افزود : به فضل الهی اولین جلسه قرارگاه استانی شهید قنبری با حضور اعضای اعم از مسؤولان استانی و مسؤولان شهرستان‌ها از طریق ارتباط تصویری در نیمه اول خردادماه برگزار خواهد شد.

دبیر قرارگاه استانی شهید قنبری تصریح کرد: در این جلسه اهداف و مأموریت‌های این قرارگاه مورد تبیین قرار خواهد گرفت و از این پس خدمات‌رسانی نهادهای حقوقی و قضایی و رده‌های سازمان بسیج حقوقدانان در ذیل برنامه‌های قرارگاه‌های شهید سلیم قنبری انجام خواهد شد که گزارش عملکرد این قرارگاه ها به صورت نوبه‌ای به استحضار مردم استان خواهد رسید.

بهرامی‌پور در پایان ضمن تشکر از صدا و سیما و رسانه‌ها، از اصحاب رسانه خواست تا در سال جاری در معرفی شهید راه عدالت شهید سلیم قنبری به جامعه نقش‌آفرینی مؤثری داشته باشند.

گفتنی است، قاضی و حقوقدان بسیجی شهید سلیم قنبری از شهدای حقوقدان استان کرمانشاه با معرفی سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه و ارائه اسناد و مدارک لازم، در فروردین ۱۴۰۰ پس از بررسی‌های لازم و تایید سازمان بسیج حقوقدانان کشور به عنوان شهید شاخص کشوری سازمان بسیج حقوقدانان به تصویب ریاست سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رسید.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول