اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

تأخیر 4 ساله شرق در انتقاد از نامزد پوششی+تصاویر

روزنامه شرق در حالی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری تیتر یک خود را به مسأله نامزد پوششی اختصاص داده است که نگاهی به نسخه‌های 4 سال پیش اتفاقا استقبال این روزنامه از نامزد پوششی حامی حسن روحانی را نمایان می‌کند.

تأخیر 4 ساله شرق در انتقاد از نامزد پوششی+تصاویر

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس: روزنامه اصلاح‌طلب شرق تیتر یک خود را به موضوع نامزدهای پوششی اختصاص داده و نوشته است: بسیاری از نامزدهای انتخاباتی با این نیت ثبت‌نام کردند که در نهایت به نفع نامزد دیگری کنار بروند. مطهری نامزد پوششی لاریجانی، جلیلی نامزد پوششی رئیسی، جهانگیری نامزد پوششی لاریجانی، زاکانی نامزد پوششی رئیسی، پزشکیان نامزد پوششی جهانگیری، رستم قاسمی و سعید محمد نامزد پوششی محسن رضایی، آخوندی نامزد پوششی جهانگیری و... .

در ادامه این گزارش تعدد نامزدهای اصلاح‌طلب را بر اساس نامشخص بودن وضعیت تأیید صلاحیت‌ها موضوعی طبیعی عنوان می‌کند اما نیت اصولگرایان را فقط ایفای نقش در قامت نامزد پوششی در انتخابات عنوان می‌کند و می‌نویسد: اینکه چهره‌هایی که از تأیید صلاحیت خودشان مطمئن هستند، وارد کارزار انتخابات شوند، ستاد بزنند، هزینه تبلیغاتی کنند، زمانی از وقت مردم و رسانه ملی را به خود اختصاص دهند، درحالی‌که خودشان هم مطمئن‌اند برای نیامدن آمده‌اند، به‌جز فریب، تضییع حقوق مردم و بیت‌المال نام دیگری دارد؟

این روزنامه اصلاح‌طلب در حالی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری به این مسئله پرداخته است که نگاهی به نسخه‌های 4 سال پیش این روزنامه اتفاقا استقبال از نامزد پوششی حامی حسن روحانی را نمایان می‌کند.

مثلا در یادداشت احمد غلامی، سردبیر به تاریخ 1396/03/23 با تیتر روحانی مدیون کیست، به تقدیر از حضور جهانگیری به عنوان نامزد پوششی می‌پردازد و می‌نویسد: جهانگیری پا به میدان گذاشت تا سدی برای حملات قالیبافِ خشمگین باشد. اسحاق جهانگیری اصلاح‌طلب با حضور در رده‌های پایین و میانی قدرت خوب می‌دانست مخالفان برای نیل به هدف‌شان دست به هر کاری خواهند زد و برای رسیدن به مقصد هر آنچه را در برابرشان باشد، لگدکوب خواهند کرد.

نگاهی به تصاویر صفحه یک این روزنامه در روزهای منتهی به روز برگزاری انتخابات نیز بر این مسئله صحه می‌گذارد که شرق با آغوش باز به استقبال نامزد پوششی جریان مطبوع خود رفته است.

 

 


 


 


گذشته از روزنامه شرق، پوستری که رئیس دولت اصلاحات برای ایفای نقش اسحاق جهانگیری به عنوان نامزد پوششی حسن روحانی منتشر کرد نیز بر این موضوع مهر تأیید زد. مسئله‌ای که نه با انتقاد که استقبال رسانه‌های جریان اصلاحات مواجه شد.
 


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول