محمدحسن ذیبخش در گفتوگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در واکنش به تاخیر پرواز شماره 623 شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر کرمانشاه به تهران اظهار داشت: شرکت هواپیمایی آسمان موظف است، نسبت به پرداخت خسارت 30 درصدی به مسافران پرواز 623 مسیر کرمانشاه به تهران اقدام کند.
وی تأکید کرد: براساس دستورالعمل حقوق مسافر و در صورت تاخیر بیش از 2 تا 4 ساعت، شرکت های هواپیمایی موظف هستند، ضمن انجام پذیرایی مناسب با توجه به امکانات فرودگاهی، تغییر پرواز و یا اعزام مسافر در صورت درخواست مسافر با سایر شرکتها (در صورت وجود پرواز در آن مسیر) و یا انتقال به مقصد نهایی از طریق مسیرهای جایگزین را فراهم آورند.
وی افزود: همچنین شرکتهای هواپیمایی موظف هستند در صورت تاخیر بیش از 4 ساعت علاوه بر رعایت موارد فوق نسبت به جبران خسارت به میزان 30 درصد نرخ پایه بلیت اقدام کنند و در صورت انصراف مسافر از ادامه پرواز وجه بلیت به صورت کامل مسترد شود.
وی تأکید کرد در صورت عدم پرداخت خسارت، مسافران پرواز 623 م هواپیمایی آسمان میتوانند مراتب را از طریق سامانه حقوق مسافر به نشانی www.cao.ir گزارش دهند.
انتهای پیام/ب