اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

الزام شرکت هواپیمایی آسمان به پرداخت خسارت ۳۰ درصدی به مسافران پرواز ۶۲۳‌

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکت هواپیمایی آسمان موظف است، بابت تأخیر پرواز کرمانشاه-تهران نسبت به پرداخت خسارت ۳۰ درصدی به مسافران پرواز ۶۲۳ اقدام کند.

الزام شرکت هواپیمایی آسمان به پرداخت خسارت ۳۰ درصدی به مسافران  پرواز ۶۲۳‌

‌محمدحسن ذیبخش در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در واکنش به تاخیر پرواز شماره 623 شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر کرمانشاه به تهران اظهار داشت: شرکت هواپیمایی آسمان موظف است، نسبت به پرداخت خسارت 30 درصدی به مسافران پرواز 623 مسیر کرمانشاه به تهران اقدام کند.

وی تأکید کرد: براساس دستورالعمل حقوق مسافر و در صورت تاخیر بیش از 2 تا 4 ساعت، شرکت های هواپیمایی موظف هستند، ضمن انجام پذیرایی مناسب با توجه به امکانات فرودگاهی، تغییر پرواز و یا اعزام مسافر در صورت درخواست مسافر با سایر شرکت‌ها (در صورت وجود پرواز در آن مسیر) و یا انتقال به مقصد نهایی از طریق مسیرهای جایگزین را فراهم آورند.

وی افزود: همچنین شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند در صورت تاخیر بیش از 4 ساعت علاوه بر رعایت موارد فوق نسبت به جبران خسارت به میزان 30 درصد نرخ پایه بلیت اقدام کنند و در صورت انصراف مسافر از ادامه پرواز وجه بلیت به صورت کامل مسترد شود.

وی تأکید کرد در صورت عدم پرداخت خسارت، مسافران پرواز 623 م هواپیمایی آسمان می‌‌توانند مراتب را از طریق سامانه حقوق مسافر به نشانی www.cao.ir گزارش دهند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول