اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

کمک 100 هزار دلاری هلال احمر ایران به فلسطین/ ارسال 50 تُن دارو وتجهیزات پزشکی

رئیس جمعیت هلال احمر از ارسال کمک نقدی یکصدهزار دلاری و محموله 50 تنی دارویی برای مردم فلسطین خبر داد.

کمک 100 هزار دلاری هلال احمر ایران به فلسطین/ ارسال 50 تُن  دارو وتجهیزات پزشکی

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر در شبکه خبر با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه، اظهار داشت: این حملات آسیب‌های زیادی به مراکز درمانی و مردم این مناطق زده است و توسط جمعیت هلال احمر فلسطین فراخوانی به مبلغ 7 میلیون دلار ارائه شد و همه کشورها اجماع داشتند که به مردم فلسطین کمک شود.

وی ادامه داد: ایران نیز بر اساس وظیفه ذاتی خود به فراخوان یادشده لبیک گفت و نسبت به ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی اقدام خواهد کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر اظهار داشت: مبلغ یکصد هزار دلار فردا به حساب هلال احمر فلسطین واریز خواهیم کرد؛ضمن اینکه در روزهای آتی نیز یک محموله دارویی و تجهیزات پزشکی به وزن 50 تُن به کشور فلسطین ارسال خواهد شد که البته این با همکاری فدراسیون جهانی در کشور ثالثی قرار داده خواهد شد و از آنجا به این کشور انتقال داده خواهد شد.

همتی با اشاره به فراخوان ملی برای کمک به مردم فلسطین بیان داشت: شماره حساب جمعیت هلال احمر به شماره 6104337999999996 و شماره حساب 99999 بانک ملت و همه حساب‌های مردمی این جمعیت به مشاره 99999 آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول