اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

جریمه کرونایی خودروها در مازندران۶ هزار دستگاه رسید/ ترافیک در محورهای شمال

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به جریمه کرونایی ۶ هزار دستگاه خودرو در محورهای شمال گفت: ممنوعیت‌های کرونایی در محورهای شمال براساس رنگ‌بندی کرونایی است‌.

جریمه کرونایی خودروها در مازندران۶ هزار دستگاه رسید/ ترافیک در محورهای شمال

علیرضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران به‌صورت پرحجم است.

وی افزود: ورودی‌ها در مسیر شمال نسبت به روز گذشته در حال افزایش است.

رئیس پلیس راه مازندران در ارتباط با ممنوعیت‌های تردد کرونایی در محورهای شمال، بیان کرد: این محدودیت براساس رنگ‌بندی توسط دوربین پایش می‌شود.

این مسؤول تصریح کرد: از روز سه‌شنبه هفته گذشته تشدید ممنوعیت‌های کرونایی  در محورهای شمال به‌مناسبت تعطیلات عیدفطر درنظر گرفته شده که طی هفته‌ جاری محدودیت‌ها براساس رنگ‌بندی بوده و براساس رنگ‌بندی بحث جریمه کرونایی خودروها در دستور کار قرار گرفته است.

قدمی با اشاره به جریمه کرونایی ۶ هزار دستگاه خودرو در محورهای شمال، گفت: توصیه پلیس  به همه رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری است که باید به آن توجه شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول