بی خطرسازی 800 پل عابر پیاده در تهران/ مخالفت شورای شهری ها با هتل سازی توسط شهرداری
رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره بی خطرسازی 800 پل عابر پیاده و مخالفت شورای شهری ها با هتل سازی توسط شهرداری ارائه داد.
به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت:علیرغم شیوع کرونا جلسات شورا به صورت منظم و ترکیبی یعنی به روش مجازی و حضوری برگزار شده و این مسأله سبب میشود همه بتوانند در جلسات حضور یابند و شاید این رویه بعد از کرونا هم در شورا و مجلس اجرا شود و ادامه یابد. وی گفت:در صحن امروز شورا اعضا تذکراتشان را مطرح کردند و دستور جلسهای مبنی بر حمایت شهرداری جهت سرمایهگذاری دو هتل در تهران مورد بحث و گفتوگو قرار گرفت و از آنجایی که این دو هتل یکی در پهنه G و روی فضای سبز بود و دیگری در محلی پرترافیک در منطقه 2 بود در صحن شورا رأی نیاورد که البته بخش خصوصی با مسیرهای مختلف و به روش قانونی میتواند این قضیه را دنبال کند. رئیس شورای شهر تهران در مورد ایمنسازی پلهای عابرپیاده در پایتخت گفت: 800 پل عابرپیاده در تهران داریم که روز به روز هم تعدادشان در حال افزایش است و باید ایمن و مناسبسازی شوند تا نه تنها برای عابران بر روی پل خطری نداشته باشد بلکه برای خودروهای عبوری هم مشکلساز نشود. هاشمی خاطرنشان کرد: طرحی در این زمینه به تصویب رسید و شهرداری ملزم به ایمنسازی پلهای عابرپیاده شد. وی خاطرنشان کرد:همچنین 25 طرح اعضاء و 27 لایحه شهرداری باید رسیدگی شوند و به هیأت رئیسه آید که امیدواریم حداقل نیمی از این موارد تا انتهای فعالیت شورا به سرانجام برسد. انتهای پیام/
12:53 - 28 اردیبهشت 1400