اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

حضور قدرتمند مردم در انتخابات دشمنان را مأیوس می‌کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی‌هاشم(ع) با اشاره به اهمیت انتخابات خردادماه 1400، گفت: یکی از وظایف انقلابیون و نخبگان انقلاب این است که بتوانند حضور مردم در انتخابات را هدفمند سازند، تا مردم بتوانند با آگاهی بالا و شناخت بهتری این حضور خود را قدرتمندتر سازند.

حضور قدرتمند مردم در انتخابات دشمنان را مأیوس می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید امان‌الله حسینی‌صدر صبح امروز در نشست بصیرتی نیروهای مسلح در شهرستان لردگان با اشاره به نقش مردم در اقتدار انقلاب اسلامی گفت: مهمترین پشتوانه انقلاب اسلامی ایران مردم هستند که همیشه در صحنه‌های مختلف مثل راهپیمایی‌ها، انتخابات و میدان‌های دفاع از نظام حضور پرقدرتی دارند و میانگین حضور آنها باعث شد که دشمن پی به قدرت واقعی نظام ببرد و به همین دلیل در طول سالیان گذشته به دنبال جدایی مردم از انقلاب اسلامی بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی‌هاشم(ع) افزود: در مقابل حمایت مردم از انقلاب اسلامی، احترام به افکار عمومی برای اداره کشور توسط نظام اسلامی برنامه‌ریزی شد تا مردم بتوانند در امورات انقلابی که تا آخرین نفس از آن دفاع می‌کنند، شرکت نمایند.

حسینی‌صدر با اشاره به اهمیت انتخابات خردادماه 1400، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف انقلابیون و نخبگان انقلاب این است که بتوانند حضور مردم در انتخابات را هدفمند سازند، که مردم بتوانند با آگاهی بالا و شناخت بهتری این حضور خود را قدرتمندتر سازند و ثمره این حضور برای آبادانی کشور و یاس دشمنان بیشتر به چشم آید.

وی با اشاره به دید بلند و رصدگری رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: با وجود اتفاقات شکل گرفته در سرزمین‌های اشغالی و فعالیت‌های نیروهای مقاومت علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی و تغییر معادلات جنگی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها، جمله رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید به ذهن تداعی می‌شود و اینک صدای شکستن استخوان‌های اسرائیل به گوش می‌رسد.

حسینی‌صدر در پایان بیان‌کرد: مواضع جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم است و یکی از افرادی که در این زمینه بسیار فعال بودند و از خودگذشتگی زیادی نشان دادند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود که با هماهنگ کردن جبهه مقاومت توانست در مقابل دشمنان اصلی نظام ، اسلام و بشریت ایستادگی کند و به درجه‌ای برسد که مراسم تشییع پیکر این شهید عزیز را با تشییع بنیانگذار انقلاب اسلامی مقایسه می‌کنند.

انتهای پیام/68035

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول