اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

6 دیدار مهم استاندار و احمد مرادی در تهران

فریدون همتی استاندار و احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت در روز گذشته در 6 دیدار مهم با مسؤولان کشور در تهران، موضوعات مهمی مرتبط با توسعه استان و ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی صنایع را مورد پیگیری قرار دادند.

6 دیدار مهم استاندار و احمد مرادی در تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی استاندار و احمد مرادی نماینده مردم در روزی پر رفت و آمد در تهران، در نشست با مسؤولان دستگاه‌های مختلف، پیگیر ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی در هرمزگان از سوی این واحدهای اقتصادی شدند.

 مرادی به همراه استاندار هرمزگان در دیدار با وزیر نفت بر تسریع عملیات گازرسانی به شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه، احداث پتروشیمی با ظرفیت بخش خصوصی تاکید و همچنین از مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و معاونان شرکت پالایش نفت بندرعباس به دلیل تقبل پروژه ساخت بیمارستان فوق تخصصی کودکان از محل مسئولیت‌های اجتماعی تشکر نموده و خواستار مشارکت سایر پالایشگاه‌ها و شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نفت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی شد.

 

همچنین در دیدار با رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور موضوع ساخت درمانگاه تخصصی در شهرهای بندرخمیر و حاجی آباد، کاهش تعرفه هزینه‌های درمانی و استفاده از نیروهای توانمند بومی در هیأت مدیره شرکت‌های شستا مورد تاکید قرار گرفت.

در دیدار دیگری با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز آخرین وضعیت تعیین تکلیف اسناد مالکیت اهالی محله نایبند جنوبی بندرعباس مورد تاکید و گفت‌وگو قرار گرفت.

مرادی در دیدار با مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران نیز بر پروژه‌های مسئولیت اجتماعی پالایشگاه‌ها تاکید و خواستار پیگیری مطالبات مردمی در جذب نیروهای بومی استان در پالایشگاه‌ها شد.

دیگر دیدار روز گذشته نیز با مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری امید بود که طی آن بر توسعه بیمارستان و احداث مدرسه در بندرخمیر از محل مسئولیت‌های اجتماعی کارخانه سیمان این شهر تاکید شد.

 مرادی نماینده مجلس و رئیس هیات ورزشی جانبازان معلولین هرمزگان به همراه دکتر همتی استاندار طی دیدار با اسلام جاهدی ورزشکار هرمزگانی، کسب سهمیه حضور در مسابقات پارالمپیک توکیو را به وی تبریک گفتند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول