اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

واتسکه:رفتن ترزیچ از دورتموند، سناریوی مورد نظرمان نیست

مدیر بورسیادورتموند سرمربی موقت و موفق زنبورها می ماند و با مربی تازه وارد تیم همکاری می کند.

واتسکه:رفتن ترزیچ از دورتموند، سناریوی مورد نظرمان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس، از پنجشنبه شب که دورتموندی ها در فینال جام حذفی آلمان(داف ب پوکال) 4 بر یک برابر آر.ب لایپزیگ برنده شدند و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را گرفتند، شایعات زیادی در مورد «ادین ترزیچ» به گوش می رسد.

این چهره جوان تا چند ماه قبل، دستیار دوم لوسین فاوره در کادرمربیگری دورتموند بود. وقتی سرمربی سوئیسی خوب نتیجه نگرفت، باشگاه او را کنار گذاشت و مسئولیت فنی تیم را به صورت موقت تا پایان فصل به تزریچ 38 ساله سپرد.

بعد برای انتخاب سرمربی جدید برای فصل آینده تلاش کرد که با «مارکو رزه» به توافق رسید و حتی قرارداد بست.

اما در همین مدت چندماه، مربی موقت با وجود نداشتن تجربه کافی، وضعیت زردپوشان را متحول کرد تا جایی که تیم در لیگ قهرمانان خوب ظاهرشد. به فینال و قهرمانی جام حذفی رسید و مجوز لیگ قهرمانان فصل بعد را نیز گرفت.

با توجه به این عملکرد خوب، برخی رسانه ها احتمال دادند ترزیچ راضی به تنزل جایگاه نشده و دستیار رزه نمی شود.بلکه با توجه به مربی نداشتن چند تیم، می رود و مربیگری تیمی از بوندس لیگا را می پذیرد. به این شایعه، هانس یواخیم واتسکه، مدیر اجرایی دورتموند واکنش نشان داده است.

او به WAZ گفت:من با میشاییل سورک و سباستیان کئل، دو مدیر ورزشی باشگاه مدت زیادی نشستم و صحبت کردم. ما به این نتیجه رسیدیم که مارکو رزه و ادین ترزیچ با هم در باشگاه همکاری خواهند کرد.به جرائت می گویم که این همکاری به خوبی انجام خواهد شد.

به باور مقام عالیرتبه دورتموندی ها بحث رفتن ترزیچ از دورتموند اکنون مطرح نیست.

واتسکه عنوان کرد:اگر ادین بیاید و به ما بگوید که پیشنهاد خوبی دارد، آنوقت با او صحبت می کنیم. این سناریوی مورد نظرمان نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول