اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

فرانکفورت سراغ ترزیچ می رود اگر با رائول توافق نکند

باشگاه اینتراخت فرانکفورت در صورت ناکامی برای استخدام اسطوره فوتبال اسپانیا، پروژه به خدمت گیری سرمربی بورسیادورتموند را آغاز می کند.

فرانکفورت سراغ ترزیچ می رود اگر با رائول توافق نکند

به گزارش خبرگزاری فارس، فرانکفورتی ها هنوز نتوانسته اند برای «آدی هوتر» اتریشی که تابستان سرمربی بورسیامونشن گلادباخ می شود، جایگزینی پیدا کنند.

روز گذشته برخی رسانه ها عنوان کردند از طرف این باشگاه با «رائول» تماس گرفته شده و حتی در مادرید رایزنی های هم انجام گرفته است اما از آنجایی که اکنون بحث حضور این اسطوره به عنوان جانشین زین الدین زیدان روی نیمکت رئال نیز مطرح است، احتمال توافق کم تلقی می شود. به همین خاطر اینتراخت باید به فکر گزینه های مربیگری دیگری هم باشد.

براساس اعلام بیلد، دراین حالت مدیریت باشگاه وارد گفت وگو با «ادین ترزیچ»، سرمربی موقت و البته موفق این روزهای بورسیادورتموند خواهد شد.

ترزیچ 38 ساله در زمستان بعد از اخراج «لوسین فاوره» سوئیسی به عنوان سرمربی موقت تیم تا پایان فصل انتخاب شد.

با توجه به این که از ابتدای تابستان دورتموند توسط مارکو رزه هدایت می شود، در روزهای اخیر شایعه بازگشت ترزیچ به پست دستیاری اش در دورتموند مطرح بود.

با این حال بیلد نوشت، عملکرد این مربی جوان در چند ماه فعالیتش به قدری خوب بوده که سران باشگاه فرانکفورتی را مجاب به دعوت به همکاری کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول