اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

لطفی: فکری به تیم شخصیت نباختن می‌دهد/ ماهی یک بار بازی می‌کنیم

مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: محمود فکری می‌خواهد به تیم شخصیت نباختن بدهد به همین خاطر بیشتر تمرکز ما در کارهای دفاعی است.

لطفی: فکری به تیم شخصیت نباختن می‌دهد/ ماهی یک بار بازی می‌کنیم

سعید لطفی در گفت‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص برد شب گذشته تیم نفت مسجدسلیمان مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: می‌دانستیم با تیمی بازی داریم که چیزی برای از دست دادن ندارد و انتحاری بازی می‌کند. علیرضا اکبرپور مربی با توانای‌های فنی بالا است و می دانستیم برای تیمش وقت می‌گذارد. اگرچه او تعدادی از بازیکنانش را در اختیار نداشت اما بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و در این بازی ما را اذیت کردند.

مربی تیم نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه این تیم با کادرفنی جدید به دومین برد پیاپی رسید و تاکنون شکستی را تجربه نکرده، گفت:‌این اتفاق لطف خدا و زحمت بازیکنان است. ما هم سعی کردیم در حد توانمان کمک کنیم. ان شاالله بتوانیم تیم را به حاشیه امن برسانیم. کل کادرفنی به صورت شبانه روزی کار می‌کند و زحمت می‌کشد. تلاش می‌کنیم تفکرات محمود فکری را به تیم القا کنیم. بازیکنان هفته به هفته بهتر می‌شوند و به گرفتن نتایج بهتر در بازی‌های آینده امیدوار هستیم.

وی در مورد اینکه نفت مسجد سلیمان با کادرفنی جدید در تمام بازی‌ها دروازه خودش را بسته نگه داشته و به اصطلاح کلین شیت کرده، اظهار داشت: براساس تفکرات سرمربی تیم، اولویت ما گل نخوردن است. برای دفاع تیمی و فردی وقت می‌گذاریم. البته برای حمله و کارهای هجومی هم برنامه داریم اما محمود فکری می‌خواهد به تیم شخصیت نباختن بدهد به همین خاطر بیشتر تمرکز ما در کارهای دفاعی است.

لطفی در خصوص برنامه تیم در تعطیلی مسابقات، عنوان کرد: حقیقتا تکلیف ما معلوم نیست. منتظریم ببینیم بازی با فولاد برگزار می‌شود یا خیر، اگر این بازی برگزار نشود ما 40 روز دیگر بازی داریم. نمی‌دانیم باید چکار کنیم. از بازی با مس رفسنجان تا بازی دیروز هم حدود 24 روز فاصله بود. در واقع ماهی یکبار بازی می‌کنیم. هر ماه تمرین می‌کنیم و یک بازی انجام می‌دهیم!

وی در مورد اینکه آیا بابت این مساله از سازمان لیگ گله‌مند هستند، گفت: نه، سازمان لیگ هم گرفتاری های خودش را دارد اما نگران فرسایشی شدن لیگ هستیم. این مساله باعث می‌شود آسیب دیدگی‌ها بیشتر شود و همه تیم ها لطمه می‌خورند. امیدواریم فکری برای این موضوع کنند. انجام یک بازی در ماه  برای همه سخت است اما قطعا سازمان لیگ هم تلاش می‌کند که بازی‌ها زودتر تمام شوند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول