اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

رژیم صهیونیستی به همت مقاومت در پناهگاه‌های خود زمین گیر شده است

نماینده مردم شهرستان‌های زرندیه و ساوه گفت: اسرائیلی که روزی رویای تصرف اراضی نیل تا فرات را در سر می‌پروراند هم اکنون به لطف مقاومت در پناهگاه‌های خود زمین گیر شده است

رژیم صهیونیستی به همت مقاومت در پناهگاه‌های خود زمین گیر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زرندیه، حجت الاسلام محمد سبزی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان زرندیه با اشاره به ثبت‌نام برخی چهره‌ها در انتخابات آتی اظهار کرد: آزموده را آزمودن خطاست، کسانی که در دولت یازدهم و دوازدهم مسئولیت‌های سنگینی بر عهده داشتند اما نتوانستند دردی از مردم دوا کنند، نباید دوباره وقت و فکر مردم را تلف کنند چرا که توانشان برای مردم قبلا مشخص شده است.

وی افزود: اهمیت انتخابات بر کسی پوشیده نیست؛ بر هیچکس پوشیده نیست که هرکس صلاحیت ندارد نمی‌بایست در انتخابات شرکت کند.

نماینده مردم شهرستانهای زرندیه و ساوه در ادامه افزود: اسرائیلی که روزی رویای تصرف اراضی نیل تا فرات را در سر می‌پروراند هم اکنون به لطف مقاومت در پناهگاه‌های خود زمین‌گیر شده است و بزرگانشان پا به فرار گذاشته و در سرزمین‌های دور دست سکنی گزیده‌اند تا برد موشک‌های میدان به آنجا نرسد.

سبزی به تسهیل امور مردم توسط مسوولین ادارات و نهادها تاکید کرد و ادامه داد: مسوولین می‌بایست از دفاتر خویش بیرون آمده و به درون مردم رفته و مشکلات را احصاء کرده و در صدد حل آنها برآیند.

وی کنترل قیمتها و نظارت بر صنوف را بسیار مهم و ضروری دانست و از دستگاه‌های ذی‌ربط خواست تا در این خصوص اهتمام بیشتری داشته باشند.

نماینده مردم شهرستانهای زرندیه و ساوه جلب رضایت مردم را موجب افزایش اعتماد عمومی و افزایش امید در بین مردم و نهایتا باعث شکست ترفندهای دشمنان دانست.

مردم با شناخت دقیق به فرد اصلح رای دهند

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی امام جمعه زرندیه نیز شرکت در انتخابات را یک تکلیف شرعی دانست و گفت: بر اساس آموزه‌های دین مبین اسلام مردم باید در سرنوشت خود سهیم باشند و این سهیم‌ شدن در جمهوری اسلامی جز با شرکت در انتخابات میسر نیست.

وی افزود: همه باید شرکت در انتخابات را وظیفه خود بدانند، اصل مهم در انتخابات حضور گسترده و بعد از آن حضوری آگاهانه است.

امام جمعه زرندیه اظهار کرد: مردم باید با کاملا هوشیار باشند و فریب وعده‌‌های نامزدها را نخورند، با شناخت دقیق نسبت به برنامه‌ کاندیداها به فرد اصلح رای داده و اجازه ندهند وعده‌های دروغین رای‌ها را به سمت خود بکشانند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول