اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

فرهنگی: مجلس پس از انتخابات هیأت رئیسه دو روز در هفته جلسه خواهد داشت

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با باین اینکه انتخابات هیأت رئیسه مجلس 5 خرداد برگزار می‌شود گفت: پس از انتخابات هیأت رئیسه جلسات صحن دو روز در هفته خواهد بود و هفته منتهی به انتخابات ریاست جمهوری هفته سرکشی به حوزه‌های انتخابیه خواهد بود.

فرهنگی: مجلس پس از انتخابات هیأت رئیسه دو روز در هفته جلسه خواهد داشت

محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی فارس، با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه مجلس گفت: در جلسه هیأت رئیسه مجلس، یکشنبه ۲۶ اردیبهشت، مقرر شد انتخابات هیأت رئیسه مجلس مطابق آئین نامه داخلی مجلس، روز چهارشنبه پنجم خردادماه و بر اساس رویه سال گذشته و سال جاری به خاطر شرایط کرونایی به صورت الکترونیکی برگزار شود.

وی افزود: همچنین مقرر گردید جلسات صحن من بعد در محل صحن علنی برگزار شود و خبرنگاران نیز می توانند مانند گذشته در برخی ساعات غیر از ساعات  صحن علنی، در محل محوطه اطراف صحن حضور یابند.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: بعد از انتخابات هیات رئیسه مجلس، جلسات علنی دو روز در هفته برگزار می شود تا نمایندگان ناظر بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح کشور، فرصت بیشتری برای انجام وظایف قانونی خود داشته باشند. هفته منتهی به انتخابات نیز هفته حضور در حوزه انتخابیه تعیین گردید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول