اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

شمخانی: آماده مشارکت با کشورهای منطقه در ساز و کار ایجاد امنیت جمعی هستیم

دبیر شورای عالی امنیت ملی در توئیتی با اشاره به شکست‌های زنجیره‌ای آمریکا در افغانستان و رژیم صهیونیستی در برابر محور مقاومت، اعلام کرد آماده مشارکت با کشورهای منطقه در ساز و کار ایجاد امنیت جمعی هستیم.

شمخانی: آماده مشارکت با کشورهای منطقه در ساز و کار ایجاد امنیت جمعی هستیم

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران امروز (یکشنبه) با اشاره به شکست‌های آمریکا در افغانستان و رژیم صهیونیستی در برابر محور مقاومت و تحولات این روزها در منطقه و به خصوص در سرزمین‌های اشغالی نوشت: «شکست‌های زنجیره‌ای» آمریکا در افغانستان و رژیم صهیونیستی در برابر محور مقاومت، نشانه بی‌فرجامی پرهزینه اشغالگری، سلطه‌طلبی و جنگ‌افروزی است.

وی افزود: آماده مشارکت با کشورهای منطقه در ساز و کار ایجاد امنیت دسته جمعی به عنوان زیرساخت توسعه و رفاه ملت‌های منطقه هستیم.

 

 

به گزارش فارس، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در پی تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی و جنایات رژیم صهیونیستی در توئیتر نوشته بود: تارهای عنکبوتی که صهیونیست‌ها مدعی آهنین بودن آن بودند با موشک‌های مقاومت ⁧‫فلسطین‬⁩ فروپاشید. جوانان انقلابی فلسطین با تغییر معادلات امنیتی، ⁧‫میدان‬⁩ را به قلب سرزمین‌های اشغالی توسعه داده‌‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول