اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دوران کلی گویی نامزدهای انتخابات گذشته است/ راهکار برای رفع مشکلات بدهید

نماینده اقلید با اشاره به ثبت نام تعدادی بالایی برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: زمان کلی گویی و شعار گذشته است؛ مردم مشکلات و مسائل کشور را می دانند اما چگونگی حل مسئله در کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت مهم است.

دوران کلی گویی نامزدهای انتخابات گذشته است/ راهکار برای رفع مشکلات بدهید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مسلم صالحی نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 26 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: کاندیدای نهایی انتخابات ریاست جمهوری باید برنامه جامع در حوزه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی داشته باشد. دیگر زمان کلی گویی و شعار گذشته است، مردم مشکلات و مسائل کشور را می‌دانند اما چگونگی حل مسئله در کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت مهم است.

وی افزود: آنچه باعث دلسردی و عدم اعتماد مردم به مسئولان شده، شعارهای تبلیغاتی برای جمع آوری آرا یا توسط مسئولان برای تصدی پست‌ها بوده است، اینبار اگر مردم به شعارها اعتماد کرده و پای صندوق آمدند، اما جواب اعتماد نگرفتند، بزرگترین خیانت به نظام و خون شهدایی است که برای به ثمر رسیدن نظام، ریخته شده از جمله سلیمانی‌ها، صیاد شیرازی‌ها، باکری‌ها، همت‌ها، کاظمی‌ها و فخری زاده‌هاست. 

نماینده اقلید در مجلس تصریح کرد: رئیس جمهور آتی باید برنامه عملیاتی با اولویت مسائل معیشتی و اقتصادی ارائه کند که لازمه آن استفاده از ظرفیت داخلی کشور و داشتن برنامه اقتصادی قوی منطقه‌ای و بین‌المللی در کنار نقش آفرینی مثبت و موثر در عرصه‌های بین المللی است و رئیس جمهور باید با توجه به ظرفیت داخلی و خارجی کشور، از بحران‌های اساسی از جمله مسئله اقتصادی عبور کند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول