اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره بزرگ صالح(ع) برای آخرین‌بار

دبیر جشنواره بزرگ صالح (ع) از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره برای آخرین بار خبر داد و گفت:هنرمندان تا دهم تیرماه می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره بزرگ صالح(ع) برای آخرین‌بار

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، جشنواره بزرگ صالح (ع) به همت امامزاده صالح (ع) در بخش فیلم کوتاه و مستند با محوریت اخلاق و دین برگزار شد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه و مستند صالح (ع) در ابتدا تا نیمه اردیبهشت اعلام شد که با توجه به استقبال افراد و هنرمندان، در کنار افزوده شدن چند بخش به این جشنواره همچون کلیپ‌های مردمی و فیلم زیر پنج دقیقه، این فرصت تا نیمه خرداد تمدید شده بود.

مهلت ارسال آثار به جشنواره صالح (ع) تا ۱۰ تیرماه تمدید شد

رسول صانعی، دبیر جشنواره بزرگ صالح (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا نیمه خرداد اعلام شده بود، اظهار داشت: با توجه به اینکه تولید یک اثر فاخر نیازمند زمان و برنامه‌ریزی است، برخی از هنرمندان خواستار تمدید مجدد مهلت ارسال آثار شدند.

وی با بیان اینکه جشنواره بزرگ صالح (ع) برای آخرین بار تا دهم تیرماه تمدید می‌شود، افزود: این مهلت دیگر قابل تمدید نیست و از هنرمندان می‌خواهیم در فرصت باقی مانده آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند. هم‌اکنون نیز برخی از هنرمندان در امامزاده صالح (ع) اقدام به تولید و ضبط فیلم کوتاه کرده‌اند و این روند نیز ادامه دارد.

به گزارش فارس، جشنواره بزرگ صالح در محورهای سیره، نحوه شهادت امامزاده صالح (ع) و تاریخ ساخت بقعه مبارکه، کرامات حضرت، تحلیل توحید و امامت و رابطه آنها، برکات عبادات و توسلات ویژه هنرمندان در سه بخش اساتید دانشگاه و دانشجویان مرتبط با علوم دینی، حوزویان و همچنین دبیران آموزش و پرورش برگزار می‌شود.همچنین در پایان جشنواره بزرگ صالح، به سه نفر اول هر بخش به ترتیب ۳۰، ۱۵ و ۱۰ میلیون تومان اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول