اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تایید ابتلای دو سرنشین برزیلی یک کشتی در بندر امام به کرونا

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ابتلای دو سرنشین برزیلی یک فروند کشتی ایرانی به کرونا در بندر امام خمینی (ره) خبر داد.

تایید ابتلای دو سرنشین برزیلی یک کشتی در بندر امام به کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فرهاد ابول نژادیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از تمام خدمه و سرنشینان کشتی‌ها و لنج‌هایی که از کشورهای دیگر وارد استان خوزستان می‌شوند تست کرونا گرفته می‌شود و سرنشینان و خدمه کشتی که تست کرونای آنها مثبت شود اجازه خروج از کشتی را ندارند.  

وی افزود: ۲۶ فروند کشتی طی امسال در بندر امام خمینی (ره) پهلو گرفتند که ۸۷ نفر از سرنشینان آنها تبعه هند و ۴۶ نفر آنها تبعه برزیل بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ۳۲ شناور از طریق بنادر آبادان وارد کشور شدند که از این تعداد ۱۹ شناور مربوط به کشور کویت، هشت شناور از عراق، چهار شناور از امارات و یک فروند شناور از کشور قطر بودند که از خدمه آنها تست کرونا گرفته شد.

وی ادامه داد: تعداد کل سرنشینان این شناورها ۲۳۹ نفر بود که ۳۹ نفر آنها تبعه هند، ۱۹۶ نفر تبعه ایران و چهار نفر اهل کشور پاکستان بودند که جواب تست پی سی آر همگی آنها مثبت بود.

فرهاد ابول نژادیان تصریح کرد: در تمام مرزهای دریایی استان خوزستان کار نمونه گیری از خدمه کشتی‌ها و لنج های صیادی که در دریا می مانند، انجام می‌شود.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول