اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تایید صلاحیت ۱۵۸ نفر از ۷۰۱داوطلب کاندیدای رد صلاحیت شده در انتخابات شورای شهر اسلامی مازندران

رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شورای اسلامی روستاها در هیات اجرایی به اتمام رسید، گفت: هیأت نظارت بر انتخابات در استان از ۷۰۱ شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده، صلاحیت ۱۵۸ نفر را تایید کردند.

تایید صلاحیت ۱۵۸ نفر از ۷۰۱داوطلب کاندیدای رد صلاحیت شده در انتخابات شورای شهر اسلامی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حسین حسن نژاد رئیس ستاد انتخابات و معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران صبح امروز طی گفت‌وگویی اظهار کرد: هیأت نظارت بر انتخابات در استان مازندران از ۷۰۱ شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده، صلاحیت ۱۵۸ نفر را تایید کردند.

وی افزود: این اظهارنظر هیأت نظارت در روز گذشته توسط فرمانداران شهرستان‌های استان به داوطلبان ابلاغ شد که بر اساس آن داوطلبان از امروز به مدت چهار روز فرصت دارند شکایات خودشان را به هیات مرکزی نظارت اعلام کنند.

حسن‌نژاد اضافه کرد: البته کسانی که صلاحیت‌شان رد شد می‌توانند برای ارائه شکایت به هیات نظارت متن شکواییه خودشان را به هیات نظارت استان و فرمانداری‌های شهرستان‌ها هم اعلام کنند تا از آن طریق در اختیار هیات مرکزی نظارت قرار بگیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران تایید کرد: قابل ذکر است که در ۱۶ اردیبهشت ماه رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شورای اسلامی روستاها در هیأت اجرایی به اتمام رسید و صورت جلسه در اختیار هیات نظارت قرار گرفت و هیات نظارت بخش به مدت ۱۴ روز فرصت دارد نسبت به بررسی صلاحیت نامزدهای شورای اسلامی اقدام کند.

این مسؤول ادامه داد: سپس در ۳۱ اردیبهشت ماه جاری نسبت به اعلام اسامی نامزدهای شورای اسلامی روستاها به بخشداری‌ها اقدام خواهد شد و بعد بخشداران نسبت به اعلام اسامی تایید صلاحیت و کسانی که صلاحیت آن‌ها رد شد به نامزدهای شورای اسلامی روستاها ابلاغ کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول