اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دستورکار هفته جاری مجلس| بررسی تفحص از سازمان استاندارد و طرح توسعه زنجیره فولاد

بررسی تفحص از سازمان استاندارد، طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد، بررسی وضعیت صنعت استخراج رمزارزها و پاسخ وزیر صمت به سوالات کریمی قدوسی بخشی از دستور کار صحن علنی مجلس است.

دستورکار هفته جاری مجلس| بررسی تفحص از سازمان استاندارد و طرح توسعه زنجیره فولاد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، دستورکار هفته جاری مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه 26، 28 و 29 اردیبهشت‌ماه اعلام شد.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون آموزش در مورد لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، گزارش کمیسیون قضائی درباره لایحه دوفوریتی شوراهای حل اختلاف، گزارش کمیسیون امور داخلی کشور در مورد لایحه درآمد پایدار و و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بخشی از دستورکارهای صحن علنی مجلس در هفته جاری است. 

گزارش شور دوم کمیسیون صنایع در مورد طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار و گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی و گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه نحوه واگذاری اموال، تأسیسات، ماشین‌آلات و هرگونه مالکیت مربوط به تأسیسات آب و فاضلاب از دیگر دستورکارها است.

سؤالات جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد از وزیر صمت و همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی درباره اجرای سامانه‌های نظارتی در حوزه امور بانکی و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان‌روا و مبادلات داخلی آن در کشور و گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران از دیگر دستورکارهای صحن علنی مجلس است.

برای مشاهده جزئیات دیگر دستورکارهای صحن علنی مجلس در هفته جاری اینجا را (   ) کلیک کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول