اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی

مربی تیم گل‌گهر: فردا با کمترین اشتباه به مصاف ذوب‌آهن می‌رویم

مربی تیم گل‌گهر گفت: امیدواریم فردا با کمترین اشتباه و بیشترین تمرکز و همبستگی سه امتیاز خوب بگیریم و روند خوب تیم را ادامه دهیم.

مربی تیم گل‌گهر: فردا با کمترین اشتباه به مصاف ذوب‌آهن می‌رویم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سعیو الهویی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل ذوب آهن اظهار داشت: تشکر می کنم از تیممان بابت کیفیت عملکرد و تلاش و همبستگی که در بازی مقابل فولاد کسب کردیم. خیلی متاسفیم در روزی که لیاقت کسب سه امتیاز را داشتیم، نتوانستیم امتیازی دشت کنیم.

وی افزود: تیم ما نشان داد به بلوغ رسیده از لحاظ تاکتیکی و ذهنی هر چند که اشتباهات فردی تاثیرگذار روی نتیجه داشتیم خیلی سریع همه بازیکنان ما از همان رختکن بعد از بازی فولاد با یک همدلی و همراهی سعی کردند از این مرحله گذر بکنند و آماده شوند برای بازی بعدی و فردا عملکرد خوب تاکتیکی در کنار کاهش اشتباهات فردی داشته باشیم و نتیجه خوبی بگیریم.

الهویی تصریح کرد: ذوب آهن اصفهان از تیم‌های خوب و با کیفیت و منظم است و در چند هفته اخیر بخصوص بازی هفته گذشته مقابل استقلال خیلی خوب و منظم کارهای تیمی انجام می‌دهند و ما عملا آمادگی داریم آنالیز خوبی به لحاظ فنی انجام دادیم و روی نقاط ضعف و قوت تمرکز کردیم و تمرین انجام دادیم. 

مربی تیم گل‌گهر خاطرنشان کرد: امیدواریم فردا با کمترین اشتباه و بیشترین تمرکز و همدلی و همبستگی سه امتیاز خوب بگیریم و روند خوب تیم را ادامه دهیم.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول