اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جهان اسلام به وحدت در برابر غده سرطانی صهیونیسم نیاز دارد/ مقاومت اسلامی به نقطه بی‌نظیری از قدرت توأم با ایمان رسیده است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: عید امسال را در حالی به شکرانه می‌نشینیم که صهیونیست‌ها در حملاتی وحشیانه خون مردم مظلوم فلسطین را به زمین می‌ریزند.

جهان اسلام به وحدت در برابر غده سرطانی صهیونیسم نیاز دارد/ مقاومت اسلامی به نقطه بی‌نظیری از قدرت توأم با ایمان رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی در چهارراه شهید مطهری این شهر اقامه شد، اظهار کرد: عید فطر امسال بار دیگر شاهد جنایات صهیونیست‌ها بر علیه مردم مظلوم فلسطین و هتک حرمت صهیونیستی نسبت به مسجد الاقصی هستیم.

وی افزود: در این روز عید که مسلمانان پس از یک ماه روزه‌داری به شکرانه فطر می‌نشینند، جهان اسلام گرفتار یک غده چرکین صهیونیستی است که برای بقای خود به طور مستمر تخم نفاق و بددلی را در میان کشورهای اسلامی می‌پراکند تا بتواند به حیات ننگین خود ادامه دهد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تصریح بر این که امروز مقاومت به برکت وجود فرزندان دلاور این جریان اصیل و به برکت خون پاک شهدای مقاومت بخصوص شهید حاج قاسم سلیمانی توانایی پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها را با موشک‌های دقیق و نقطه زن داراست، تصریح کرد: دوران جنایات بدون پاسخ صهیونیست‌ها طی شده است و آنان پاسخ رفتارهای جنایت‌کارانه خود را با مشت آهنین مقاومت دریافت خواهند کرد.

حجت الاسلام عبادی‌زاده در بخش دیگری از خطبه‌های نماز عید فطر در بندرعباس بیان داشت: انتخابات مهم ریاست جمهوری در راه است و باید مردم ما با نهایت دقت در انتخابات شرکت کرده و گزینه اصلح را انتخاب کنند.

وی در همین زمینه با اشاره به نقش شورای نگهبان در بررسی صلاحیت نامزدها، گفت: انتخاب اصلح بر دوش مردم است و ما آینده کشورمان را به دست فردی بسپاریم که مولفه‌های انقلابی بودن، باور به مردم، حرکت در مسیر ولایت و توجه به مشکلات جامعه را مورد توجه جدی قرار دهد و برای هر کدام از این بخش‌ها، برنامه داشته باشد.

امام جمعه بندرعباس تأکید کرد: این اولین انتخابات گام دوم انقلاب اسلامی است و دشمن طراحی‌های متعددی را برای کاهش مشارکت مردم از یک سو و نیز ایجاد تنش در انتخابات تدارک دیده است که باید با هوشیاری نسبت به این توطئه‌ها، راه درست حفظ امنیت و استقلال کشور را در پیش بگیریم و نگذاریم که دشمنان به اهداف خصمانه خود بر علیه ملت ما دست پیدا کنند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول