اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری: به دنبال شفاف سازی هستم

داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری و نماینده مجلس گفت: به دنبال شفاف سازی هستم ، مردم تشنه شفافیت بویژه در بعد مالی هستند.

داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری: به دنبال شفاف سازی هستم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس محمدرضا صباغیان نماینده مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم باحضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدفی که بنده از حضور در عرصه انتخابات و ثبت نام دارم این است که تغییر رویکرد در مدیریت اجرایی کشور شکل بگیرد.

وی ادامه داد: به هرحال اکثریت دولت ها امروز در ایستگاهی متوقف شده اند که بقیه دولت ها متوقف شده بودند و بی عدالتی در جای خودش باقی مانده است، در حالی که هدف اصلی انقلاب اجرای عدالت بود کماکان جالی خودش باقی مانده است.

صباغیان به برنامه خود اشاره کرد و گفت: برنامه های متنوعی داریم که خاک می خورند، مدیران فراوانی داریم و داشتیم پس مشکل کجاست چرا این مسئله بدون حل باقی مانده است.

وی افزود: ضروری است که همه برنامه ها در بستر و قوانین و مقررات صورت بگیرد، متاسفانه اکنون به قانونین احترام گذاشته نمی شود یا اینکه ریل گذاری قوانین و مقررات ناقص اجرا می شود یا اجرای نمی شود. 

نماینده مجلس گفت: مشکل اصلی بی توجهی به قانون و مقررات و دور زند قانون است و پارتی بازی است. چه کسانی قانون را دور می زنند؟ خود مسئولان و افراد با نفوذ بعد هم می گویم که چرا قوانین اجرا نمی شود.

وی افزود: بنابراین اقتصاد، فرهنگ، صنعت، واردات و صادرات ما لنگ می زند و دچار مشکل است ما از نظر منابع کم نداریم نظام مستقل و خوبی داریم اما در این زمینه با مشکل مواجه می شویم. 

صباغیان گفت: مردم ما امروز مسئول قانونمدار می خواهد، کشور کسی را می خواهد که با بی قانونی مبارزه کند. 

وی افزود: برنامه دیگر من شفاف سازی است و مردم تشنه شفافیت بویژه در بُعد مالی هستند. بنده حقوق دریافتی خودم را به مردم اعلام کرده ام و هزینه انتخاباتی را اعلام کرده ام و سعی کرده ام از کسی کمک نگیرم. برای مبارزه با فساد درنگ نخواهم کرد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول