اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

مسیر اصلی برای شکست دشمنان ، مسیر مقاومت و یکپارچگی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: مسیر اصلی مسیر مقاومت و یکپارچگی است و باید در کشور نیز اتحاد و انسجام ملی خود را در مقابل دشمنان انقلاب حفظ کنیم .

مسیر اصلی برای شکست دشمنان ، مسیر مقاومت و یکپارچگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با اشاره به اهمیت انتخابات از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: موضوع انتخابات یک موضوع بسیار مهم و اساسی است و دشمنان نیز درصدد این هستند که مردم را از آمدن پای صندوق های رای بازدارند.

وی با بیان اینکه هر زمانی که ملت بزرگ ایران ایستادگی کرده‌اند دشمن عقب نشینی کرده تصریح کرد: وظیفه داریم همه پای صندوق‌های رای بیاییم چرا که این حضور پرشور امنیت و اقتدار کشور را می افزاید .

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی اضافه کرد: با کفایت بودن، مومن بودن، مدیر و مدبر بودن از جمله شاخصه‌های مهم یک رییس جمهور منتخب از دیدگاه رهبر معظم انقلاب است و باید در انتخاب خود این شاخصه‌ها را مد نظر قرار دهیم . 

قریشی ادامه داد: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با هجمه‌های رسانه‌ای می‌خواهند مردم را از نظام و رهبری دلسرد کنند، بنابراین حضور مردم در پای صندوق‌های رای، جواب دشمنان را خواهد داد.

وی با اشاره به اقدامات رخ داده در افغانستان بیان کرد: اگر اشخاصی مثل حاج قاسم سلیمانی وجود نداشتند امروز همان اتفاق‌های ضد بشریت و اقدامات تروریستی در داخل ایران اتفاق می‌افتاد  آمریکا مذاکره را نمی‌فهمد و باید در میدان مبارزه جواب دندان شکنی به آنها داد . 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: مسیر اصلی مسیر مقاومت و یکپارچگی است و باید در کشور نیز اتحاد و انسجام ملی خود را در مقابل دشمنان انقلاب حفظ کنیم .

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: به شکرانه درک ماه مبارک رمضان باید شکرگزار درگاه الهی باشیم و اعمال عبادی که در این ماه مبارک انجام می‌دادیم باید در ماههای دیگر نیز بدان تداوم بخشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول