اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سرلشکر باقری: وحدت و هوشمندی ملت افغانستان رویای شوم شیطان بزرگ را باطل می‌کند

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با اشاره به اینکه رژیم تروریستی آمریکا برای تامین اهداف و مقاصد شیطانی خود ارتکاب هر جنایتی را مباح و روا می داند، خاطرنشان کرد: وحدت و هوشمندی ملت افغانستان رویای شوم شیطان بزرگ را باطل می‌کند.

سرلشکر باقری: وحدت و هوشمندی ملت افغانستان رویای شوم شیطان بزرگ را باطل می‌کند

به گزارش حوزه دفاعی خبرگزاری فارس به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی، با محکوم کردن جنایت شنبه سیاه کابل، شهادت ده‌ها دانش‌آموز بی‌گناه در این عملیات تروریستی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جنایت وحشیانه مزدوران رژیم تروریستی ایالات متحده آمریکا که منجر به شهادت و مجروح شدن بیش از ۲۵۰ دانش‌آموز و کودک معصوم و بی‌گناه در مدرسه سیدالشهدای کابل در ماه مبارک رمضان شد، نشان داد حاکمان منفور و پلید این کشور برای تأمین اهداف و مقاصد شیطانی خود، ارتکاب هر جنایتی علیه بشریت به‌ویژه مسلمانان را برای خود مباح و روا می‌دانند.

این جنایت هولناک در واقع پرده‌ای از سلسله اقدامات پنهان و آشکار آمریکایی‌ها برای سرپوش گذاشتن بر شکست سیاست‌های خود در ۲۰ سال حضور ننگین در افغانستان و نیز ناکامی در عرصه جنگ‌های نیابتی و تکفیری منطقه است که با سازماندهی و گسیل بقایای داعش و گروه‌های تکفیری و تروریستی از سوریه و عراق به این کشور مسلمان و رنج‌دیده و زمینه‌سازی برای توقف برنامه خروج نظامیان و الزام‌آور کردن ادعای ادامه حضور خود برای پیشگیری از جنگ و خشونت در افغانستان صورت پذیرفته است.

ملت شجاع و رشید افغانستان که این روز‌ها تحت تأثیر این مصیبت بزرگ چشم به آینده‌ای روشن برای میهن خود دارند، به فضل الهی با وحدت، هوشمندی و هوشیاری این توطئه را خنثی و رویای شوم شیطان بزرگ و متحدان خبیث منطقه‌ای و فرامنطقه کاخ سفید را باطل خواهند ساخت.

ستاد کل نیرو‌های مسلح با محکوم کردن جنایت شنبه سیاه کابل و تسلیت و ابراز همدردی با آحاد مردم شریف، مجاهد و فهیم افغانستان به‌ویژه خانواده‌های مکرم شهدا و طلب سلامتی و شفای عاجل مجروحین این حادثه از درگاه خداوند متعال، امیدوار است که با شناسایی و مجازات عاملان این جنایت تروریستی، پایان یافتن جولان متجاوزین، اشرار و تروریست‌های خبیث در این سرزمین اسلامی، و استقلال، ثبات، امنیت و آرامش پایدار افغانستان و دیگر کشور‌های مسلمان غرب آسیا را شاهد باشیم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول