اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

شرکت های بهمن موتور و بهمن دیزل برترین رتبه های رسیدگی به شکایات مشتریان را کسب کردند

شرکت های خودروساز گروه بهمن مطابق با گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، برترین رتبه های رسیدگی به شکایات مشتریان در سال 99 را به خود اختصاص دادند.

شرکت های بهمن موتور و بهمن دیزل برترین رتبه های رسیدگی به شکایات مشتریان را کسب کردند

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ( ISQI) در خصوص عملکرد شرکت های عرضه کننده خودرو در زمینه رسیدگی به شکایات مشتریان در سال 99، شرکت بهمن موتور در رده بندی شرکت های عرضه کننده خودرو در حوزه سبک، به مقام اول و شرکت بهمن دیزل نیز در رده بندی شرکت های عرضه کننده خودرو در حوزه سنگین به کسب مقام دوم نایل شد.
طبق این گزارش، رضایت مشتریان شرکت بهمن موتور در سال ۹9 نسبت به سال ۹8 به میزان 7 درصد ارتقاء و به کسب امتیاز رضایت حداکثری 100 دست یافته است. ضمن اینکه کاهش 40 درصدی تعداد ورودی شکایات نسبت به سال 98( مرتبط با تعهدات ) برای شرکت بهمن موتور محقق شده است.
بر اساس نتایج به دست آمده، شرکت بهمن موتور در جدول رده بندی شرکت های عرضه کننده خودرو از منظر مدت زمان رسیدگی به شکایات، جایگاه مطلوب‌تری نسبت به سال گذشته‌ داشته و با کاهش 40 درصدی همراه بوده است.  
همچنین شرکت بهمن دیزل با کسب مقام دوم در رده بندی شرکت های عرضه کننده خودرو در حوزه سنگین در سال ۹۹ ، به حفظ امتیاز حداکثری 100رضایت مشتریان نایل شد. ضمن اینکه در جدول رده بندی از منظر مدت زمان رسیدگی به شکایات، جایگاه مطلوب‌تری نسبت به سال گذشته‌ داشته و با کاهش 50 درصدی همراه بوده است.  
شایان ذکر است طبق اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت سیبا موتور فاقد هر گونه شکایات بوده است .
گفتنی است بنابر گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، شرکت بهمن موتور پیش از این در سال 98 در رده بندی شرکت های عرضه کننده خودرو سبک در زمینه رسیدگی به شکایات مشتریان در جایگاه سوم قرار گرفت و ضمن استمرار روند رو به رشد در سال 99, در سال پیش بالاترین میزان رشد امتیاز رضایت مشتریان را در بین شرکت‌ها کسب کرده است.
شایان ذکر است کسب نتایج برتر شرکتهای بهمن موتور و بهمن دیزل در راستای سیاست اصلاح فرایند فروش و خدمات پس از فروش و ارتقای سطح خدمات و کسب رضایت مشتریان، طی سالهای پیش بدست آمده است که افزایش نظارت‌ها و در نتیجه بهبود میزان رضایت مشتریان از این خدمات را به دنبال داشته است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول