اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

بزرگترین پشتوانه سیاست خارجی در طول این سال ها جبهه مقاومت است

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگترین پشتوانه سیاست خارجی در طول این سال‌ها جبهه مقاومت است و اگر توان جبهه مقاومت و قدرت دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی نبود اصلاً مذاکرات شکل نمی‌گرفت و این‌ها نتیجه مجاهدت‌های شهید سلیمانی، شهدای مقاومت و مدافع حرم است.

بزرگترین پشتوانه سیاست خارجی در طول این سال ها جبهه مقاومت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدحسن آصفری در آیین اختتامیه برنامه‌های ماه مبارک رمضان تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح‌الله اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای تشکیل تاکنون با رویکرد ولایت مداری، مردم‌داری و انقلابی وظیفه پاسداری همه‌جانبه از انقلاب اسلامی را به خوبی انجام داده و کارنامه سپاه همواره پر از درخشندگی‌ها و حماسه‌سازی‌ها است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور میدانی در همه صحنه‌ها پای کار مردم و انقلاب بوده و هر کجا که کشور و مردم به آن نیاز داشتند برای خدمت‌رسانی پیشگام بوده است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حضور جوانان انقلابی، ولایتمدار و متدین در نهاد مقدس سپاه موجب شده جایگاه این نهاد در بین مردم یک جایگاه ارزشمند و مقدس باشد و سپاه به مردمی‌ترین نیرو تبدیل شده است.

آصفری ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توانمند کردن کشور در عرصه‌های مختلف همواره پیشگام و پیشتاز بوده و اگر امروز جمهوری اسلامی به یکی از قوی‌ترین قدرت‌های موشکی و دفاعی تبدیل شده این‌ها برگرفته از مجاهدت‌های سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح است.

وی افزود: ورود جدی سپاه به عرصه خدمت‌رسانی در همه حوزه‌ها موجب دلگرمی و امید مردم و مستضعفین به انقلاب شده و خوشبختانه سپاه در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی همواره سبقت گیرنده و پیشتاز است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: شرایط امروز منطقه و حضور قدرتمند جبهه مقاومت برای دفاع از مظلومین نشان از افول قدرت آمریکا و روند فروپاشی استکبار جهانی و حامیان آنها دارد و امروز آمریکا علاوه بر اینکه قدرت و جایگاه خود را در عرصه بین‌المللی از دست داده در مقابل جبهه مقاومت و نیروهای حزب‌الله دچار سردرگمی شده است.

آصفری گفت: مهمترین مسئله‌ای که در برابر رویدادهای بین‌المللی، منطقه‌ای و داخلی می‌توان به آن اشاره کرد مسئله ولایتمداری و ولایت‌پذیری است و اگر ملت ایران و ملت‌های مسلمان در مسیر ولایت باشند قطعاً مشکلات در همه سطوح برطرف خواهد شد.

وی اضافه کرد: انتخابات ۲۸ خردادماه که بار دیگر ملت ایران با حضور آگاهانه خود برگ زرینی در تاریخ انقلاب به ثبت می‌رسانند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همه باید کمک کنیم تا بار دیگر ملت قهرمان ایران اسلامی از این آزمون بزرگ سربلند و سرافراز بیرون بیاید.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان به دنبال ضربه زدن به مشارکت و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی هستند و در این مسیر از هیچ جنایتی کوتاهی نمی‌کنند و لذا تنها مسیری که می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی و نابود سازد توجه به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

آصفری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در طول این سال‌ها با هدایت‌ها و رهبری‌های حکیمانه خود همواره موجب سربلندی عزت و اقتدار ایران اسلامی شدند و تمام توطئه‌ها و اهداف دشمنان با یک سخنرانی حضرت آقا خنثی می‌شود.

وی تأکید کرد: امنیت، اقتدار و پیشرفت‌های روزافزون ایران اسلامی به برکت خون شهدا و هدایت‌های رهبری انقلاب است و اگر امروز می‌بینیم جبهه مقاومت دشمنان آمریکایی و صهیونیستی را در منطقه به زانو درآورده نتیجه مجاهدت‌های شهدای مدافع حرم و در رأس آنها شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید قاسم سلیمانی با به‌کارگیری همه ظرفیت‌های جهان اسلام برای مقابله با استکبار جهانی و نابودی داعش به قهرمان ماندگار تاریخ اسلام تبدیل شد.

آصفری اظهار داشت: بزرگترین پشتوانه سیاست خارجی در طول این سال‌ها جبهه مقاومت است و اگر توان جبهه مقاومت و قدرت دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی نبود اصلاً مذاکرات شکل نمی‌گرفت و این‌ها نتیجه مجاهدت‌های شهید سلیمانی، شهدای مقاومت و مدافع حرم است که یاد و خاطر آنها را گرامی می‌داریم.

وی افزود: معیشت مردم و رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم مهمترین اولویت کشور است که با وحدت و انسجام همه‌جانبه باید به آنها رسیدگی شود و مجلس شورای اسلامی در این راستا همه توان و ظرفیت‌ها را پای کار خواهد آورد.

فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز در این مراسم گفت: یکی از ویژگی‌های برتر سپاه پاسداران توجه به قرآن و معارف اهل بیت(ع) است که همواره در این نهاد مقدس مورد توجه بوده و پیشرفت‌ها و موقعیت برتر امروز سپاه به برکت قرآن کریم و تمسک به اهل بیت(ع) است.

 

سردار رضا کریمی اظهار کرد: در طی سال‌های گذشته در راستای بهره‌گیری از قرآن کریم و معارف اسلام ناب محمدی(ص) طرح‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای در تیپ مردم پایه ۷۱ سپاه روح‌الله در حال انجام است و در واقع شاهد اجرای یک نهضت قرآنی در مجموعه هستیم.

وی افزود: تربیت پاسداران حافظ قرآن، دوره‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، دوره‌های تربیت مربی، مسابقات کتاب‌خوانی با محوریت قرآن و معارف قرآنی و مسابقات قرآن کریم در بخش‌های مختلف بخشی از فعالیت‌های تیپ مردم پایه ۷۱ در نهضت قرآنی است.

فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: خوشبختانه آثار و برکات معنوی قرآن کریم بر روحیات و رفتارهای پاسداران وظیفه و کادر به‌وضوح مشخص است و امروز فعالیت قرآنی در سپاه یک اولویت مهم محسوب می‌شود و ترویج معارف قرآن و انتشار پرتو انوار هدایت الهی در روحیات و زندگی پاسداران با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کریمی ادامه داد: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی و تفکر حضرت امام(ره) که برگرفته از تفکر قرآن کریم و اهل بیت(ع) است ترویج معارف و حقایق قرآن موجب رشد و شکوفایی ملت و جامعه اسلامی شده و در سایه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری هدایت الهی با تکیه بر قرآن کریم روز به روز در حال شتاب و سرعت بیشتری است.

وی اضافه کرد: تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح‌الله امروز با آمادگی و اقتدار روزافزون در کنار مأموریت‌های دفاعی و امنیتی فعالیت‌های قرآنی، احکام، معرفتی، بصیرتی و ارتقای بینش سیاسی با تکیه بر بیانات مقام معظم رهبری را در دستور کار دارد.

فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان به واسطه برکات معنوی بسیار زیادی که در این ماه پر خیر و برکت وجود دارد خوشبختانه اقدامات ویژه‌ای انجام شد که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز کلاس‌های قرآن و معارف در ۵ سطح  برای پاسداران وظیفه و کادر برگزار شد.

کریمی با بیان اینکه در راستای ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در زندگی برای خانواده‌های پاسداران برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شد افزود: در سال جاری برنامه‌ریزی برای ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) و برنامه‌های عقیدتی در ۴۰ هفته سال انجام شده که با توجه به آن مقطع زمانی و نسبت به شرایط برنامه‌ها انجام خواهند شد.

وی یادآور شد: یکی دیگر از مأموریت‌های سپاه خدمت‌رسانی به مردم و خصوصاً مناطق محروم است که علاوه بر فعالیت در عرصه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی در راستای مشارکت در نهضت کمک مؤمنانه نیز گام برمی‌داریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول