اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بستر برای برگزاری انتخابات امن و پرشور در البرز فراهم است

استاندار البرز گفت: ما مجریان برگزاری انتخابات هستیم و تفاوتی ندارد که چه کسی انتخاب می‌شود؛ تمامی تلاش خود در جهت برگزاری انتخاباتی پرشور، امن و سالم و ایجاد بسترهای رقابت یکسان برای کاندیداها معطوف کنیم.

بستر برای برگزاری انتخابات امن و پرشور در البرز فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، در جلسه با معاونان، فرمانداران و مدیران کل استانداری که ظهر امروز در حوزه استاندار برگزار شد، گفت: از ابتدای مسؤولیتم در این استان بر این باور بودم که البرز ظرفیت‌های بزرگی برای شکوفا شدن دارد و در این مسیر جایی برای مسئولان تنبل و بی حوصله نیست.

وی ادامه داد: در این ۳ سال تحت راهبردهای مقام معظم رهبری و با تبعیت از برنامه های دولت، کارهای بزرگی در البرز انجام شد و این عزم و اراده ای که برای توسعه استان شکل گرفت به رشد و آبادانی شهرها و روستاهای استان منجر شد که گواه این مدعا اقدامات و برنامه های صورت گرفته است.

شهبازی گفت: عمر مسؤولیت‌ها کوتاه است ولی اینکه از آغاز بدانیم که در انتها چه آثاری قرار است از مدیریت ما به جای بماند با تلاش و جدیت بیشتری در ایجاد بسترهای توسعه و آبادانی گام برمیداریم تا در آینده به عملکرد خود افتخار کنیم.

وی با اشاره به اینکه اتحاد و انسجامی که در کشور است و در البرز نیز بسیار جدی و زیبا دنبال شد، افزود: روزشمار انتخابات آغاز شده و باید با اهتمام ویژه ای برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن و پرشور اقدام کنیم.

استاندار البرز گفت: برای ما بعنوان مجریان برگزاری انتخابات تفاوتی ندارد که چه کسی انتخاب می‌شود، ما باید تمامی تلاش خود در جهت برگزاری انتخاباتی پرشور، امن و سالم و ایجاد بسترهای رقابت یکسان برای کاندیداها معطوف کنیم.

وی افزود: امیدافزایی و تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه مردم حق دارند بدانند خدمتگزارانشان چه اقداماتی را برای توسعه، آبادانی و پیشرفت جای جای کشور انجام داده اند.

شهبازی گفت: مردم ایران اسلامی بسیار آگاه و عالم به امور کشور هستند و می‌توانند مسائل را به درستی تحلیل و درک کنند از این رو باید اطلاعات دقیقی از اقدامات صورت گرفته به آنها بدهیم.

وی با تاکید بر ضرورت مانع زدایی و تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام با پیشرفت بالا در استان، افزود: از تمامی مسؤولان استان در سطوح مختلف انتظار می‌رود که اشراف کامل به حوزه مسؤولیت‌های خود داشته باشند و اهداف توسعه ای استان را تا اخرین روز مسؤولیت با جدیت و اهتمام دنبال کنند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول