اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بنیاد علوی در احمدی 400 واحد مسکونی می‎‌سازد

فرماندار حاجی آباد گفت: بنیاد علوی با مشارکت در طرح‌های عمران روستایی در هرمزگان، خدمات فراوانی را عرضه کرده که احداث 400 واحد مسکونی روستایی در قالب یک طرح 3 جانبه از جمله این طرح‌ها است.

بنیاد علوی در احمدی 400 واحد مسکونی می‎‌سازد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حمید جهانگیری صبح امروز در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های عمرانی بخش احمدی با مشارکت بنیاد علوی اظهار کرد: دستگاه اجرایی تمام تلاش خود را برای بهره‌گیری از ظرفیت بنیاد علوی به کار بگیرند تا بتوانیم توسعه مناسبی را از محل این مشارکت شاهد باشیم.

وی افزود: طرح سه جانبه ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد اجرایی می شود.

فرماندار حاجی‌آباد همچنین گفت: تعداد ۱۷ طرح آبخیزداری احداث شده در بخش احمدی در بارندگی‌های اخیر با حجم بیش از سه میلیون مترمربع آبگیری شده است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح های اشتغالزایی با مشارکت بنیاد علوی۱۸ هکتار از اراضی روستای حسن آباد گیاهان دارویی کشت شده است و ۲۵ هکتار از اراضی روستای مازگرد نیز در دست اقدام جهت کشت گیاهان دارویی است که پیش‌بینی می‌شود برای تعداد ۴۰۰ نفر اشتغالزایی شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با ساخت ۳۹ کلاس درس، یک مدرسه استثنایی و مدرسه شش کلاسه با همت بنیاد علوی، نیاز آموزشی بخش احمدی مرتفع شود.

حمید جهانگیری در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات انجام گرفته توسط بنیاد مستضعفان و دستگاه‌های اجرایی، اجرای طرح  محرومیت‌زدایی بخش احمدی را فرصتی دانست که با اجرای موفق آن می‌توان به عنوان الگو برای توسعه دیگر نقاط بهره برد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول