اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

صدای دخترکان مکتب سیدالشهدا را می‌شنوید؟/ تا زمان حضور آمریکا در منطقه این جنایات ادامه دارد

هسته بین‌الملل ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی افغانستان را محکوم کرد.

صدای دخترکان مکتب سیدالشهدا را می‌شنوید؟/ تا زمان حضور آمریکا در منطقه این جنایات ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هسته بین‌الملل ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی افغانستان را محکوم کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: صدای دخترکان مکتب سیدالشهدا می‌شنوید؟ صدای ضجه های دردمند مادران کابل را و مگر تمام می‌شود این کابوس تکراری؛ جانِ مادر بلند شو، دخترکم بلند شو و افطار کن، با لب و دهان تشنه نخواب، عزیزکم بلند شو تا با هم دعا بخوانیم اللهم لک صمنا.

در ادامه آمده است: خواهران و برادران افغانم تسلیت، ما نیز همانند شما در این داغ گران گریستیم و دعا کردیم دیگر هیچگاه هیچ مادری در بین گل‌های پرپر شده‌ی کفن پوش به دنبال جگرگوشه‌اش نگردد و مگر کم دردی است داغ فرزند؟

در این بیانیه تصریح شده است: منطقه غرب آسیا مدت‌ها است هر روزش را با اخبار کشتار و حملات وحشیانه آغاز می‌کند و این خون‌های ریخته شده بهای زیاده‌خواهی و منفعت‌طلبی شیطان بزرگ و همدستان او است که وقیحانه اعتراف کرده‌اند که تکفیر را برای منافعشان به وجود آورده‌اند.

در ادامه اضافه شده است: این جنایات وحشیانه و ددمنشانه که هرازچندگاهی رخ می‌دهد، با هدف ایجاد ناامنی در راستای تکمیل نقشه‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا برای غارت منابع خدادادی، استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعلی که تنها حق امتیاز بهره‌وری از آن خاص ملت افغانستان است و تثبیت جایگاه آمریکا در این کشور به بهانه برقراری امنیتی که خود برهم زننده آن است رخ می‌دهد.

 در این بیانیه ابراز شده است: امنیت یک کشور مرهون مجاهدت‌های قهرمانان و مردان میدان آن کشور است نه اجنبی‌هایی که چشم به مال و ناموس آن کشور دوخته‌اند. امنیت کالا و خدمت نیست که قابل خرید و فروش باشد؛ امنیت را جوانان و قهرمانان یک کشور خلق می‌کنند، نه کسانی که با قتل و غارت و تجاوز سعی در چپاول کشور دارند.

در ادامه عنوان شده است: خالقان امنیت افغانستان، شهدا و فرماندهان تیپ فاطمیون هستند که انتقام دلاوری‌هایشان در جنگ با داعش از دختران معصومشان در کابل گرفته شد؛ مگر آن رئیس‌جمهور ملعون و خبیث آمریکا اعتراف نکرد که داعش ساخته و پرداخته آمریکا است و با حمایت‌های مالی سعودی صهیونیستی ایجاد شده است پس چگونه از کشورهایی که قادر به برقراری امنیت خود نیستند و خود مولد تروریسم هستند، می‌توان انتظار امنیت آفرینی داشت؟!

در پایان این بیانیه تصریح شده است: تا هنگامی که وجود نحس آمریکا و متحدانش در منطقه از ریشه خشک نشود این جنایات سازمان یافته ادامه دارد و به زودی شاهد خواهیم بود که امنیت و آبادانی افغانستان با هشیاری و عزم راسخ جوانان غیور و قهرمان افغان رقم خواهد خورد. بار دیگر صمیمانه وقوع این حادثه‌ دردناک را به دولت و ملت افغانستان تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند منان برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت داریم.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ص/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول