اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تاکید مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس بر همفکری و هم‌افزایی رسانه‌های خط انقلاب

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: هم‌افزایی و دغدغه‌مندی رسانه‌های انقلابی ضروری است و توقع می‌رود رسانه‌هایی که دغدغه نظام، انقلاب و مردم را دارند گرد هم آمده و همفکری کنند.

تاکید مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس بر همفکری و هم‌افزایی رسانه‌های خط انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیدتقی سهرابی در دیدار با اعضای هیئت تحریریه خبرگزاری فارس بر فعالیت بسیار گسترده شبکه‌های خارجی و تبلیغات علیه کشورمان تاکید کرد و اظهار داشت: رسانه‌های جریان انقلاب باید با تمام توان در راستای تحقق اهداف نظام و انقلاب حرکت کنند و اجازه ندهند که رسانه‌های معاند هر آنچه را که می‌خواهند به مردم تحمیل کنند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های آنطرف آب منتظر فرصت برای سوء‌استفاده هستند، گفت: ممکن است برخی سوء‌مدیریت‌ها مشکلاتی همچون معیشت را در کشور ایجاد کرده باشد اما ما رسانه‌ها وظیفه داریم مسائل را به گونه‌ای عنوان کنیم که تداخلی بین مسائل ایجاد نشود. 


او افزود: برای مثال اکنون که کشور در برهه حساسی قرار دارد و زمان انتخابات نزدیک است نباید سوء‌مدیریت‌ها و مشکلات موجود خللی در حضور مردم در انتخابات ایجاد کند. 

سهرابی در این راستا همفکری و هم‌افزایی رسانه‌های همسو با انقلاب را مهم خواند و بر اهمیت آن جهت پاسخ به مطالبات مردم و نظام و انقلاب تاکید کرد. 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس با تاکید بر اینکه مردم ما علاقه‌مند به نظام و انقلاب و شهدا هستند، گفت: اکنون زمان جنگ رسانه‌ای است و لذا ما در رسانه راهی جز پیروزی و موفقیت نداریم پس ضروری است با حرکت رو به جلو در عرصه‌های مختلف آگاهی‌بخشی به مردم بر اساس واقعیت را انجام دهیم و اجازه موج‌سواری را به رسانه‌های بیگانه و معاند ندهیم. 

گفتنی است در ادامه این جلسه معاونین صدا و سیمای مرکز فارس و اعضای هیئت تحریریه خبرگزاری فارس به ارائه دیدگاه‌ها و بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول