اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

فعال کارگری شرکت هفت‌تپه: عملکرد قوه قضائیه نشان داد که هنوز روزنه امید در این مملکت وجود دارد

فعال کارگری شرکت هفت تپه گفت: عملکرد قوه قضائیه نشان داد که هنوز روزنه امید در این مملکت وجود دارد، زیرا پرونده شرکت هفت‌تپه، پرونده فساد بود و قوه قضائیه در این مورد سهم خودش را انجام می‌دهد.

فعال کارگری شرکت هفت‌تپه: عملکرد قوه قضائیه نشان داد که هنوز روزنه امید در این مملکت وجود دارد

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، یوسف بهمنی فعال کارگری و از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به ابطال واگذاری شرکت هفت‌تپه و برگشت آن به ملت، گفت: از قوه قضائیه بابت رأیی که صادر کرد تشکر می‌کنم، خوشحالیم که آیت‌الله رئیسی این رأی را به حق صادر کردند.

این فعال کارگری شرکت هفت‌تپه افزود: قوه قضائیه یک بار دیگر ثابت کرد شجاعت صدور آرایی مانند ابطال هفت‌تپه را دارد و این شجاعت را در عمل نشان داد.

بهمنی تأکید کرد: الآن تازه به سر خط رسیده‌ایم، شرکت هفت‌تپه مثل نوزاد تازه متولد شده و بیماری است که قلب باطری‌ای بر سینه دارد، نیاز به حمایت و پرورش دارد تا خسارات ناشی از مشکلات گذشته ترمیم پیدا کند.

وی با اشاره به ورود مثمر ثمر قوه قضائیه به حل مشکلات شرکت هفت‌تپه، اضافه کرد: ما بار‌ها از رئیس محترم قوه قضائیه درخواست کردیم تا برای ما سخنرانی داشته باشند، ما از زمان ورود آیت‌الله رئیسی به قوه قضائیه برای حل مشکل این شرکت خوش‌بین شدیم.

این فعال کارگری با تأکید براینکه خوش‌بین بودیم رئیس  قوه قضائیه در مقابل چنین فساد‌هایی خواهد ایستاد، تصریح کرد: با توجه به شعار‌هایی که در زمان حضور در این قوه داده بودند، چراغ‌های امید در دل ما روشن شد، بعد از کش و قوس‌های فراوان در منطقه مانند درگیری با کارفرما و حتی زندان رفتن‌ها و ... در نهایت با زحمات رئیس قوه قضائیه، واگذاری این شرکت باطل شد.

وی اظهار داشت: ورود قوه قضائیه پرونده هفت‌تپه را از دست مدیریت استان و شهرستان خارج کرد، بسیار اتفاق خوبی برای ما بود، این پرونده در سطح کلان مملکت در حال بررسی بود و برای ما جای خوشحالی و امید داشت، قوه قضائیه هم در تحقق این امر پای کار بر اساس رسالت ذاتی خود ایستاد.

بهمنی اظهار داشت: این پرونده در شعبه ۲۱ قوه قضائیه رفت و در آنجا رأی به نفع کارگران هفت‌تپه صادر شد، عملکرد قوه قضائیه نشان داد که هنوز روزنه امید در این مملکت وجود دارد، زیرا پرونده شرکت هفت‌تپه، پرونده فساد بود و قوه قضائیه در این مورد سهم خودش را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول