اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

نظام اسلامی متکی به مردم است/تبلیغات و عملیات روانی دشمن راه به جایی نمی برد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه باید در انتخابات پیش رو با مشارکت حداکثری برای کشوراقتدارآفرینی کنیم، گفت : نظام ما متکی به مردم است و دشمنان راه به جایی نمی برند.

نظام اسلامی متکی به مردم است/تبلیغات و عملیات روانی دشمن راه به جایی نمی برد

 به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در همایش سراسری بصیرت دینی و انقلابی (ویدئو کنفرانسی) ضمن خداقوت به مجاهدان فی سبیل الله و امنیت سازان نظام انقلاب اسلامی، اظهار داشت: خداوند را به پاس نعمت همدلی و همراهی در نیروی عظیم انتظامی و وجود فرماندهان ولایی و انقلابی شاکرم.

وی با بیان اینکه جزء به سربازی مقام معظم رهبری مدظله العالی نمی‌اندیشم، افزود: حرکت در خط ولایت و پیروی محض از تدابیر داهیانه معظم له  باور و اعتقاد قلبی‌ام است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به عزم جدی فرماندهان ناجا برای ساخت نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی تاکید کرد: ما تربیت شده مکتب اهل بیت (ع) هستیم و از خوان نورانیت و معنویت ارتزاق می کنیم و بر این مهم بر خود می بالیم و خداوند را شاکریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وصیت نامه عبادی سیاسی امام خمینی (ره) تاکید کرد: همه توصیه ها، آرمان ها، هشدارها و ... در این وصیت نامه جامع وجود دارد و شایسته است که بارها و بارها مورد مطالعه قرار بگیرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه نیروی انتظامی تنها نیروی مسلح اجتماعی حاضر در بطن و متن زندگی مردم است، تاکید کرد: هیچ دستگاه و سازمانی به اندازه نیروی انتظامی با زندگی روزمره مردم مرتبط نیست و خوشبختانه ناجا به عنوان یک دستگاه و سازمان "خدمت کننده" شناخته شده و افکارسنجی ها هم موید این مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با اشاره به مقبولیت ناجا در میان مردم تاکید کرد: حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات و بزرگترین معروفات است، بنابراین باید در انتخابات پیش رو با مشارکت حداکثری برای کشور اقتدارآفرینی کنیم.

وی با اشاره به تلاش دشمنان به منظور کاهش مشارکت در انتخابات تاکید کرد: دشمنان نظام اسلامی در راستای تحقق این هدف به انواع تبلیغات سنگین و بمباران عملیات روانی متوسل شدند تا مردم پای صندوق رأی نیایند، در صورتی که باید بدانند نظام ما متکی به مردم است و دشمنان راه به جایی نمی برند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به نقش راهبردی و کلیدی ناجا در تامین امنیت و سلامت انتخابات بر حضور پرشور و انتخاب فردی اصلح و منطبق با معیارهای اعلام شده توسط رهبری تاکید کرد و گفت: همه دنیا را با یک لبخند مقام معظم رهبری "مدظله العالی" عوض نمی کنیم و یک سر سوزن از منویات معظم له تخطی نمی نماییم.

وی با بیان اینکه امروز جهت گیری نیروی انتظامی ساخت پلیس در تراز انقلاب اسلامی است، یادآور شد: تحریم فرماندهان ناجا به خاطر مواضع انقلابی آنان و پایمردی در حفاظت از اصول و ارزش های نظام است و این رویکرد و منش، دشمن را ناراحت و خشمگین می کند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی جهاد را راه حل پیروزی بر دشمنان دانست و گفت: یکی از مظاهرجهاد؛ حضور در پای صندوق های رأی و انتخاب فردی  اصلح است و مشارکت حداکثری وظیفه ای همگانی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول