اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

استاندار تهران: فعالیت شرکت «ارج» از سر گرفته می‌شود/ لزوم الحاق ۱۲۰ هکتار اراضی به شهرک صنعتی خوارزمی

استاندار تهران از پیگیری حقوقی و قضایی مشکلات شرکت ارج و از سر گیری فعالیت این شرکت خبر داد و گفت: راهکارهای قانونی برای الحاق ۱۲۰ هکتار اراضی به شهرک صنعتی خوارزمی پیگیری می‌شود.

استاندار تهران: فعالیت شرکت «ارج» از سر گرفته می‌شود/ لزوم الحاق ۱۲۰ هکتار اراضی به شهرک صنعتی خوارزمی

 به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع سرمایه گذاری با اشاره به لزوم الحاق ۱۲۰ هکتار اراضی به شهرک صنعتی خوارزمی قرچک اظهار کرد: به واسطه اینکه این اراضی در اختیار هیأت‌های ۷ نفره است راهکارهای قانونی برای الحاق این اراضی به شهرک صنعتی خوارزمی پیگیری می‌شود تا فعالیت این شهرک تسهیل شود.

وی گفت: این شهرک ظرفیت ایجاد ۵ هزار اشتغال پایدار را در کمتر از یک سال دارد که با دنبال کردن راهکارهای قانونی، تسریع در فعالیت این شهرک پیگیری می شود.

فعالیت شرکت «ارج» از سر گرفته می‌شود

استاندار تهران در مورد شرکت ارج عنوان کرد: با توجه به قدمت فعالیت این شرکت تسهیل در فعالیت دوباره آن ضرورت دارد.

محسنی بندپی همچنین بیان کرد: پیگیری مستمر حقوقی و قضایی مسائل این شرکت دنبال می‌شود تا با رفع موانع موجود فعالیت شرکت ارج از سر گرفته شود.

وی ادامه داد: در راستای حمایت از تولید طبق بیانات مقام معظم رهبری، آمادگی از سوی دادگستری استان و استانداری برای رفع مشکلات شرکت ارج وجود دارد و با جدیت اقدامات لازم دنبال می‌شود.

بازگشایی فعالیت پروژه سیب لند در فیروزکوه

استاندار تهران با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت پروژه سیب لند فیروزکوه در دادگاه خاطرنشان کرد: طبق اعلام دادگاه رفع توقیف از پروژه انجام شده و آغاز فعالیت پروژه بلامانع است.

محسنی بندپی با اشاره به حل مسائل زیست محیطی این پروژه اضافه کرد: جهاد کشاورزی با توجه به موافقتنامه اصولی نسبت به تمدید اجاره اقدام کند و منابع طبیعی نیز نسبت به تعیین تکلیف مسیر عبور تله کابین اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به ضرورت مساعدت و همکاری برای فعالیت سرمایه گذاران این پروژه تصریح کرد: در مورد ابهاماتی که در مورد این پروژه وجود دارد نیز در قالب کمیته‌ای از حوزه‌های مربوطه مشکلات بررسی و پیگیری شود.

استاندار تهران سپس گفت: با توجه به ضعف زیرساخت‌های اشتغال و گردشگردی در شهرستان فیروزکوه فعالیت این پروژه ضمن ارتقاء زیرساخت‌های گردشگری به اشتغال جوانان این شهرستان کمک می‌کند.

محسنی بندپی در پایان تأکید کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامیده شده باید تمام تلاش‌ها معطوف رفع مشکلات تولیدکنندگان باشد تا زمینه حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید فراهم شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول