اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نورافکن: شرایط داوری را نگاه کنید، یک بچه هم اینها را می بیند/ یک امتیاز برای ما شیرین نبود

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان و پرسپولیس برای قهرمان می‌جنگند و اتفاقات آخر بازی عادی بود.

نورافکن: شرایط داوری را نگاه کنید، یک بچه هم اینها را می بیند/ یک امتیاز برای ما شیرین نبود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امید نورافکن پس از تساوی سپاهان مقابل پرسپولیس در مورد اینکه یک امتیاز شیرین نصیب سپاهان شد، اظهار داشت:‌ این جمله‌ای که می‌گویید اصلاً درست نیست، اصلاً برای ما شیرین نبود، 7-8 بار فیرپلی کردیم و توپ را به اوت زدیم اینها گذشته و رفته، شرایط داوری را نگاه کنید یک بچه هم اینها را می‌بیند اما به هر حال خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم.

وی افزود: موقعیت‌هایی داشتیم که اگر تبدیل به گل می‌شدند می‌توانستیم برنده بازی باشیم. باید در اصفهان سه امتیاز بازی را می‌گرفتیم. هم به پرسپولیس و هم به تیم خودمان خسته نباشید می‌گویم. 

هافبک سپاهان در مورد اتفاقات آخر بازی عنوان کرد:‌ من اولین نفری بودم که به رختکن می‌رفتم و دقیق نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد و چه مشکلی وجود داشت اما فکر می‌کنم عادی است هم ما و هم پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگیم امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم حداکثر امتیازها را جمع کنیم که بازی‌های رو در رو برای‌مان آسان‌تر شود. در بازی‌های آسان‌تر باید حداکثر امتیازات را جمع کنیم که در این بازی‌ها راحت‌تر باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول