اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بادبادک‌ فلسطینیان فعالیت قطارهای رژیم صهیونیستی را متوقف کرد

بادبادک‌ها و بالن‌های آتش‌زای فلسطینیان که از نوار غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی اطراف روانه می‌شوند باعث بروز آتش‌سوزی‌های گسترده در جنوب فلسطین اشغالی شده و فعالیت قطارها در این مناطق را متوقف کرده است.

بادبادک‌ فلسطینیان فعالیت قطارهای رژیم صهیونیستی را متوقف کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه I24‌رژیم صهیونیستی گزارش داد که آتش‌سوزی‌های گسترده در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه سبب شده است تا فعالیت قطار در این مناطق متوقف شود.

جوانان فلسطینی در نوار غزه طی روزهای اخیر در راستای همبستگی با فلسطینیان قدس، ارسال بادبادک‌ها و بالن‌های آتش‌زا به سوی شهرک‌های صهیونیستی اطراف را از سرگرفته‌اند.

رژیم صهیونیستی برای خاموش کردن آتش‌سوزی‌های گسترده علاوه بر استفاده از نظامیان ارتش، هواپیماهای آب‌پاش را نیز به منطقه سرازیر کرده تا بتواند آتش‌سوزی‌ها را تحت کنترل در آورد.

منابع خبری صهیونیستی یکشنبه بعد از ظهر به وقت تهران به دست کم  وقوع 35 مورد آتش‌سوزی در جنوب فلسطین اشغالی اشاره کردند.

به گزارش منابع خبری، اداره آتش‌نشانی رژیم اسرائیل اعلام کرد که از صبح یکشنبه تاکنون 35 مورد آتش سوزی در اسرائیل رخ داده و دستکم 10 مورد آن‌ها به دلیل پرتاب‌ بالن‌های آتش‌زا از غزه بوده است.

این در حالی است که برخی منابع خبری یکشنبه از وقوع یک آتش سوزی گسترده در اطراف مرکز نظامی در شمال غربی «حیفا» خبر دادند. رسانه‌های اسرائیلی با گزارش وقوع این آتش سوزی گسترده، از بیان جزئیات بیشتر خودداری کرده‌اند. 

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول