اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

دعوت شورای ائتلاف خرم‌آباد از آیت‌الله رئیسی برای حضور درانتخابات ریاست جمهوری

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خرم‌آباد، حضور آیت‌الله رئیسی در عرصه انتخابات را روشن شدن چراغ امید در دل مردم محروم دانست و از ریاست قوه قضائیه درخواست کرد این مطالبه عمومی را که توسط جوانان فعال و انقلابی شکل گرفته، با اعلام حضور در انتخابات ۱۴۰۰ اجابت نماید.

دعوت شورای ائتلاف خرم‌آباد از آیت‌الله رئیسی برای حضور درانتخابات ریاست جمهوری

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، نادر بازگیر امشب در جمع خبرنگاران، ضمن تاکید بر تحقق فرامین رهبری مبنی بر تشکیل دولت جوان و انقلابی، اظهار کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان تمام تلاش خود را جهت تحقق این مهم به کار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تردیدی نیست که پایه‌گذاری دولت انقلابی ضمن ایجاد نشاط و امید به زندگی، موجب توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در تمامی عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و .... می‌شود.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خرم‌آباد با بیان اینکه تشکیل دولت انقلابی زمینه‌ساز تحقق بیانیه گام دوم و در نهایت تمدن اسلامی است، افزود: از این‌رو انتظار می‌رود نیروهای انقلابی با وحدت، انسجام و همبستگی زیرساخت‌های لازم برای تشکیل چنین دولتی را فراهم کنند.

بازگیر، حضور آیت‌الله رئیسی در عرصه انتخابات را روشن شدن چراغ امید در دل مردم محروم دانست و از ریاست قوه قضائیه درخواست کرد این مطالبه عمومی را که توسط جوانان فعال و انقلابی شکل گرفته، با اعلام حضور در انتخابات ۱۴۰۰ اجابت نماید.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای انقلابی با وحدت و هماهنگی در راستای ایجاد دولت جوان و حزب‌الهی تلاش می‌کند، از برگزاری جلسات متعدد برای انسجام‌بخشی به فعالیت‌ها و اقدامات اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در خرم‌آباد خبر داد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خرم‌آباد با اشاره به ثبت‌نام ۱۸۰۰ نفر از این شهرستان در سایت شورا، گفت: در همین راستا طی روزهای گذشته رووسای کمیته و کانون‌های شهرستان معرفی و وظایف هر یک تشریح شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول