اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

منچستر استاد کامبک در نیمه‌های دوم /کاوانی شکارچی بزرگ شیاطین سرخ

منچستریونایتد با درخشش دوباره کاوانی یک بازگشت فوق العاده را مقابل استون ویلا به ثبت رساند.

منچستر استاد کامبک در نیمه‌های دوم /کاوانی شکارچی بزرگ شیاطین سرخ

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، دقایقی پیش منچستریونایتد مقابل استون ویلا به برتری 3 بر یک رسید و توانست در رده دوم جای خود را تثبیت کند. 

این برد در حالی برای منچستری‌ها رقم خورد که استون ویلا در ابتدا با گل ترائوره در نیمه اول پیش بود و نیمه دوم با شکست شیاطین سرخ آغاز شد. شاگردان سولسشر اما توانست در 4 دقیقه کامبک بزنند و نتیجه این مسابقه را به نفع خود به پایان ببرند. 

البته این بازگشت برای منچستریونایتد چیز جدیدی نیست و این تیم توانسته در زمینه «کامبک» یک آمار فوق العاده به ثبت رساند. منچستریونایتد در نیمه‌های دوم توانسته 31 امتیاز از 70 امتیاز این فصل خود را کسب کند. به عبارتی نزدیک به نیمی از امتیازهای شیاطین سرخ زمانی بدست آمده که از حریف عقب بوده است. 

از طرف دیگر کاوانی آماری شاهکار در این روزهای منچستریونایتد به ثبت رساند و توانست به شکارچی بزرگ این روزهای شیاطین سرخ نام گیرد. ستاره اروگوئه‌ای در 7 مسابقه اخیر خود 8 گل به ثمر رسانده و بار دیگر پیروزی را به اولدترافورد بازگردانده است. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول